Szekeres Viktor
Instagram-előzetest kapott a Steve Jobs-mozifilm
Egy ideje már videókat is lehet feltölteni az Instagram segítségével, s egy amerikai filmforgalmazó élt is lehetőséggel, s a népszerű alkalmazás segítségével próbálja reklámozni új filmjét.
Újszerű marketing módszerekkel kísérletezik a jOBS című mozifilm forgalmazója, az Open Road Films (ORF). A stúdió a Steve Jobs életéről szóló alkotás legújabb (mikro)előzetesét az Instagram segítségével tárta a közönség elé. Mindez valószínűleg azt is jelenti, hogy a jOBS az első nagyobb film, melynek előzetesét ily módon mutatják be. A kérdés, hogy mennyire terjed el ez a példa.
Valójában ez a rövid hossz igen praktikus, hiszen nem csak a hagyományos előzeteseknél rövidebb, de még a tévés spotok többségénél is, ráadásul a spoilerekre érzékenyebbek sem tudnak meg belőle annyi információt, mint egy hosszabb trailerből. Hogy mennyire vált be ez a reklám, arra augusztus 16-án fog fény derülni, ugyanis Amerikában ekkor kerül mozikba a jOBS.
Újszerű marketing módszerekkel kísérletezik a jOBS című mozifilm forgalmazója, az Open Road Films (ORF). A stúdió a Steve Jobs életéről szóló alkotás legújabb (mikro)előzetesét az Instagram segítségével tárta a közönség elé. Mindez valószínűleg azt is jelenti, hogy a jOBS az első nagyobb film, melynek előzetesét ily módon mutatják be. A kérdés, hogy mennyire terjed el ez a példa.
Valójában ez a rövid hossz igen praktikus, hiszen nem csak a hagyományos előzeteseknél rövidebb, de még a tévés spotok többségénél is, ráadásul a spoilerekre érzékenyebbek sem tudnak meg belőle annyi információt, mint egy hosszabb trailerből. Hogy mennyire vált be ez a reklám, arra augusztus 16-án fog fény derülni, ugyanis Amerikában ekkor kerül mozikba a jOBS.