Szekeres Viktor
150 milliós kampány a Hupikék törpikék 2-nek
2011-ben teljesen váratlan sikert aratott az élőszereplős Hupikék törpikék-mozifilm, így a második rész premierjét hatalmas kampánnyal fogja megtámogatni a Sony stúdió.
Eleinte sokan voltak szkeptikusak, de 2011-ben a Hupikék törpikék (The Smurfs) mozifilm hatalmas sikert aratott: Amerikában 142, a világ többi részén pedig 421 millió dollár bevételt hozott. Nem is csoda, hogy idén nyáron érkezik a második epizód, 2015 nyarán pedig a harmadik rész. És nem csak a mozis, hanem a járulékos bevételek is, hiszen másodlagos csatornákon át és egyéb szerződésekkel rengeteg pénz folyik be a Sony stúdió számlájára. Ennek fényében nem is csoda, hogy a stúdió 150 millió dolláros világméretű kampánnyal támogatja meg az Amerikában július 31-én, itthon pedig augusztus elsején bemutatásra kerülő filmet.
Érdemes egyszer végigfutni a Sony partnereinek névsorát. Amerikát tekintve a következőkről van szó: McDonald’s, Jakks Pacific, Build-A-Bear Workshop, Wal-Mart, Macy’s, Toys R Us, Junk Food, Ubisoft, Beeline, Pressman Toys, Schleich, Goldie Marketing, Mega Brands, USAopoly, Crocs, Ashley Furniture, Color Me Mine, Haribo, Menchie’s Frozen Yogurt, It’Sugar, Buddy Fruits, Gourmet Trading Company. Nemzetközileg pedig a következő cégek találhatók a promóciós partnerek közt: Capri Sun, Chupa Chips, Ferrero, Starwood Hotels, Albert, Tesco, Konzum, Cora/Match, Total, Candy Up, Photomaton, Stars and Rice, Kuschelweich, Sunil, Milkana, Garnier, Hertz, Johnson & Johnson, Brioche Pasquier, Best Western, Bassetti, Negroni, PreGel, Shopping Boulevard Londrina, Boulevard Shopping Mall, Shopping Villa Lobos, CNA Language School, Perdigao, Agua de Cheiro, BBVA Bancomer, Kraft Foods, Saber Integrarse, Del Monte, Valle Redondo, Sony Recording Media, Sony Electronics, Sony Mobile.
Eleinte sokan voltak szkeptikusak, de 2011-ben a Hupikék törpikék (The Smurfs) mozifilm hatalmas sikert aratott: Amerikában 142, a világ többi részén pedig 421 millió dollár bevételt hozott. Nem is csoda, hogy idén nyáron érkezik a második epizód, 2015 nyarán pedig a harmadik rész. És nem csak a mozis, hanem a járulékos bevételek is, hiszen másodlagos csatornákon át és egyéb szerződésekkel rengeteg pénz folyik be a Sony stúdió számlájára. Ennek fényében nem is csoda, hogy a stúdió 150 millió dolláros világméretű kampánnyal támogatja meg az Amerikában július 31-én, itthon pedig augusztus elsején bemutatásra kerülő filmet.
Érdemes egyszer végigfutni a Sony partnereinek névsorát. Amerikát tekintve a következőkről van szó: McDonald’s, Jakks Pacific, Build-A-Bear Workshop, Wal-Mart, Macy’s, Toys R Us, Junk Food, Ubisoft, Beeline, Pressman Toys, Schleich, Goldie Marketing, Mega Brands, USAopoly, Crocs, Ashley Furniture, Color Me Mine, Haribo, Menchie’s Frozen Yogurt, It’Sugar, Buddy Fruits, Gourmet Trading Company. Nemzetközileg pedig a következő cégek találhatók a promóciós partnerek közt: Capri Sun, Chupa Chips, Ferrero, Starwood Hotels, Albert, Tesco, Konzum, Cora/Match, Total, Candy Up, Photomaton, Stars and Rice, Kuschelweich, Sunil, Milkana, Garnier, Hertz, Johnson & Johnson, Brioche Pasquier, Best Western, Bassetti, Negroni, PreGel, Shopping Boulevard Londrina, Boulevard Shopping Mall, Shopping Villa Lobos, CNA Language School, Perdigao, Agua de Cheiro, BBVA Bancomer, Kraft Foods, Saber Integrarse, Del Monte, Valle Redondo, Sony Recording Media, Sony Electronics, Sony Mobile.