Szekeres Viktor
A TV2 tavaszi durranása ismét alázott
Bár a TV2 szinte összes műsora vereséget szenvedett múlt héten az RTL Klubtól, a tavaszi nagy durranásként indított valóságshow-ja magabiztosan verte a konkurens esti filmjét.
Ismét toronymagasan nyerte a szombat estét a TV2 éneklős reality-je, Az ének iskolája, mely még piaci részesedését is tovább tudta növelni az előző héthez képest. A műsor második epizódja 35,1%-os közönségarányt ért el a 18-49 éves célcsoportban, de persze más korcsoportokban is tarolt, átlagos nézőszáma is magasabb volt, mint az első részé. Az ének iskoláját főleg a 18-49 éves nők választották, ebben a célcsoportban a show 39,3% SHR-t produkált.
A TV2 sajtóközleménye ismét kiemeli, hogy Az ének iskolája szombati esti piaci részesedése önmagában megint magasabb volt, mint az öt legnagyobb versenytárs együttes közönségaránya (RTL Klub + M1 + Cool + Viasat3 + Film+). A kérdés, hogy a valószínűleg jövőre visszatérő műsor mire lesz képes akkor, ha az RTL Klub vele szemben elindítja a Csillag születik új szezonját.
Ismét toronymagasan nyerte a szombat estét a TV2 éneklős reality-je, Az ének iskolája, mely még piaci részesedését is tovább tudta növelni az előző héthez képest. A műsor második epizódja 35,1%-os közönségarányt ért el a 18-49 éves célcsoportban, de persze más korcsoportokban is tarolt, átlagos nézőszáma is magasabb volt, mint az első részé. Az ének iskoláját főleg a 18-49 éves nők választották, ebben a célcsoportban a show 39,3% SHR-t produkált.
A TV2 sajtóközleménye ismét kiemeli, hogy Az ének iskolája szombati esti piaci részesedése önmagában megint magasabb volt, mint az öt legnagyobb versenytárs együttes közönségaránya (RTL Klub + M1 + Cool + Viasat3 + Film+). A kérdés, hogy a valószínűleg jövőre visszatérő műsor mire lesz képes akkor, ha az RTL Klub vele szemben elindítja a Csillag születik új szezonját.