Szekeres Viktor
Két előzetest kapott a Wolverine-mozifilm
Nem csak az amerikai, hanem a nemzetközi piac is kapott egy The Wolverine-előzetest - a két trailer ezúttal határozottan elkülöníthető egymástól, s nem csak azért, mert az egyik fél perccel hosszabb.
Két plakát után két előzetes dukál a rajongóknak, gondolhatták a Farkas (The Wolverine) című mozifilm készítői, illetve marketingesei. A két trailer ráadásul közel sem ugyanolyan, az egyik az amerikai, a másik a nemzetközi piacra készült - még az is érdekes játék lehet, hogy megpróbáljuk kitalálni, hogy melyiket kinek szánták. (Nagyon hasznos megvizsgálni, hogy miképp működik a marketingesek agya, hogy mit gondolnak az amerikai, illetve az Amerikán kívüli közönségről.)
Az előzetesek egyébként meglehetősen beszédesek, úgy tűnik, mintha szinte semmit sem engednének a nézők képzeletére bízni, rengeteg történeti elemet elárulnak, így csökkentve a film első órájának élvezeti értékét. Bár ki tudja, lehet, hogy a július végi premier idejére elfelejtjük, hogy mit láttunk most, márciusban, és akkor a kezdeti történések is újszerűnek fognak hatni.
Két plakát után két előzetes dukál a rajongóknak, gondolhatták a Farkas (The Wolverine) című mozifilm készítői, illetve marketingesei. A két trailer ráadásul közel sem ugyanolyan, az egyik az amerikai, a másik a nemzetközi piacra készült - még az is érdekes játék lehet, hogy megpróbáljuk kitalálni, hogy melyiket kinek szánták. (Nagyon hasznos megvizsgálni, hogy miképp működik a marketingesek agya, hogy mit gondolnak az amerikai, illetve az Amerikán kívüli közönségről.)
Az előzetesek egyébként meglehetősen beszédesek, úgy tűnik, mintha szinte semmit sem engednének a nézők képzeletére bízni, rengeteg történeti elemet elárulnak, így csökkentve a film első órájának élvezeti értékét. Bár ki tudja, lehet, hogy a július végi premier idejére elfelejtjük, hogy mit láttunk most, márciusban, és akkor a kezdeti történések is újszerűnek fognak hatni.