Szekeres Viktor

Nagyot nyert Hajdú Péterrel a TV2

Jó eredményeket produkál a TV2 beszélgetős műsora, a Frizbi. A csatorna nemrég vasárnapról szerdára költöztette Hajdú Péter talkshow-ját, ahol az továbbra is rátalál közönségére.

A TV2 szerint "kiváló" nézettségi eredményeket produkál a csatornán hat hete új időpontban jelentkező talkshow, a Frizbi Hajdú Péterrel. A szerda este képernyőre kerülő műsor saját idősávjában mind a teljes lakosság, mind a 18-49 évesek körében is piacvezető, emellett nőtt a népszerűsége a magas iskolai végzettségűeknél. A Frizbi január óta egy kivételével az összes adásával nyerte a nézettségi versenyt saját idősávjában.


Hajdú Péter műsora ráadásul 2012-höz képest ebben az évben még növelni is tudta piaci részesedését, mellyel saját idősávjában piacvezető lett a legfontosabb kereskedelmi célcsoportnál, a 18-49 éves nézőknél (15,9% SHR), valamint a teljes lakosság (22,8% SHR) körében is. A Frizbi Hajdú Péterrel következő adása ma 22:35-kor lesz látható a Sherlock és Watson legújabb epizódja után a TV2-n.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • Laza #2
    +1 :D

    Az utolsó mondattal az egész olyan reklámszagú, mintha egy sajtós adta volna ki :)

    "A Frizbi Hajdú Péterrel következő adása ma 22:35-kor lesz látható a Sherlock és Watson legújabb epizódja után a TV2-n."

    Nem baj, legalább Hajdú jó nagyot bukott az új halál gagyi TV2-es filmsorozatával, amit már le is vettek a képernyőről.
  • Zombee #1
    Nehezen tudom elképzelni, hogy a magas iskolázottságúak között nőne a nézettség. Iskolázott ember már csak azért se nézi, mert a műsor ostoba, Hajdú meg egy tahó.