Szekeres Viktor
Csatornát vált a TotalCar
A hírek szerint ősztől már nem a TV2-n kell keresni a TotalCar legújabb epizódjait, hanem az IKO-s érdekeltségi körbe tartozó DoQ csatornán.
Az mmonline adott hírt arról, hogy ősszel már más tévécsatornán kell keresnünk a TotalCar adásait. Eddig Winkler Róbert és Bazsó Gábor autós műsorának adásait a TV2-n lehetett látni, mostantól viszont a DoQ csatorna nézettségét növelhetik vele. A váltás azért is érdekes, mert a TV2 mindig elismeréssel nyilatkozott az általában a késő esti sávokba eldugott TotalCarról, ami azért is volt érdekes, mert ezzel párhuzamosan szombat délutánonként látható a csatornán az AutóGuru című műfajában hasonló produkció.
A TotalCar új otthon az IKO-s érdekeltségi körbe tartozó DoQ lesz, mely jelenleg 978 ezer háztartásban érhető el, azonban a sok ismétlésnek köszönhető a csatorna mindössze 0,1%-os közönségaránnyal bír. A tavaszi szezonban a Totalcar egy-egy adását a 18-49 éveseken belül átlagosan 100 ezren, a teljes lakosságnál pedig 200 ezren kísérték figyelemmel. A kései időpont, valamint a TotalCar jelentős webes jelenlétének köszönhetően sokan az interneten nézték meg az adásokat, az Indavideóra feltöltött részek további 40-50 ezres nézőszámot produkáltak. A TotalCar DoQ-ra kerülése egyébként beleillik a csatorna megújítására tett törekvések közé, melyek kevesebb dokumentumfilmet és több szórakoztató tartalmat ígérnek.
Az mmonline adott hírt arról, hogy ősszel már más tévécsatornán kell keresnünk a TotalCar adásait. Eddig Winkler Róbert és Bazsó Gábor autós műsorának adásait a TV2-n lehetett látni, mostantól viszont a DoQ csatorna nézettségét növelhetik vele. A váltás azért is érdekes, mert a TV2 mindig elismeréssel nyilatkozott az általában a késő esti sávokba eldugott TotalCarról, ami azért is volt érdekes, mert ezzel párhuzamosan szombat délutánonként látható a csatornán az AutóGuru című műfajában hasonló produkció.
A TotalCar új otthon az IKO-s érdekeltségi körbe tartozó DoQ lesz, mely jelenleg 978 ezer háztartásban érhető el, azonban a sok ismétlésnek köszönhető a csatorna mindössze 0,1%-os közönségaránnyal bír. A tavaszi szezonban a Totalcar egy-egy adását a 18-49 éveseken belül átlagosan 100 ezren, a teljes lakosságnál pedig 200 ezren kísérték figyelemmel. A kései időpont, valamint a TotalCar jelentős webes jelenlétének köszönhetően sokan az interneten nézték meg az adásokat, az Indavideóra feltöltött részek további 40-50 ezres nézőszámot produkáltak. A TotalCar DoQ-ra kerülése egyébként beleillik a csatorna megújítására tett törekvések közé, melyek kevesebb dokumentumfilmet és több szórakoztató tartalmat ígérnek.