Szekeres Viktor
Mégis megéri itthon új tévécsatornákat indítani?
Több mint 115 százalékkal emelkedett a Film Mánia nézettsége az előző évhez képest, testvércsatornája, a Film Café pedig csaknem megháromszorozta nézőinek számát a július 2-i arculatváltást követően.
Az AGB Nielsen adatai szerint bejött Chello Central Europe Zrt. húzása, amivel a Filmmúzeum és Zone Romantica néven működő csatornákat átalakította Film Mániává és Film Cafévá. Előbbi nézettsége például az előző év azonos időszakához képest 115,6%-os emelkedést mutat a 18-49 éves nézők körében, de például júniushoz viszonyítva is emelkedett, mégpedig 19,3%-kal.
A Film Mánia a versenytársakat tekintve a 18-49 éves nézők körében elért júliusi átlagos közönségarányok alapján olyan, jóval korábban indult vetélytársakat utasított maga mögé, mint például a Fem3, a UniversalChannel vagy a Prizma TV. A csatorna átlagos közönségaránya a július 2-i arculatváltást követően a teljes lakosság körében az előző hónaphoz viszonyítva 71,4%-kal emelkedett, míg a kereskedelmi célcsoportban a csatorna átlagos közönségaránya július 2-a után csaknem háromszorosára nőtt.
Az AGB Nielsen adatai szerint bejött Chello Central Europe Zrt. húzása, amivel a Filmmúzeum és Zone Romantica néven működő csatornákat átalakította Film Mániává és Film Cafévá. Előbbi nézettsége például az előző év azonos időszakához képest 115,6%-os emelkedést mutat a 18-49 éves nézők körében, de például júniushoz viszonyítva is emelkedett, mégpedig 19,3%-kal.
A Film Mánia a versenytársakat tekintve a 18-49 éves nézők körében elért júliusi átlagos közönségarányok alapján olyan, jóval korábban indult vetélytársakat utasított maga mögé, mint például a Fem3, a UniversalChannel vagy a Prizma TV. A csatorna átlagos közönségaránya a július 2-i arculatváltást követően a teljes lakosság körében az előző hónaphoz viszonyítva 71,4%-kal emelkedett, míg a kereskedelmi célcsoportban a csatorna átlagos közönségaránya július 2-a után csaknem háromszorosára nőtt.