Szekeres Viktor

Mégis megéri itthon új tévécsatornákat indítani?

Több mint 115 százalékkal emelkedett a Film Mánia nézettsége az előző évhez képest, testvércsatornája, a Film Café pedig csaknem megháromszorozta nézőinek számát a július 2-i arculatváltást követően.

Az AGB Nielsen adatai szerint bejött Chello Central Europe Zrt. húzása, amivel a Filmmúzeum és Zone Romantica néven működő csatornákat átalakította Film Mániává és Film Cafévá. Előbbi nézettsége például az előző év azonos időszakához képest 115,6%-os emelkedést mutat a 18-49 éves nézők körében, de például júniushoz viszonyítva is emelkedett, mégpedig 19,3%-kal.

A Film Mánia a versenytársakat tekintve a 18-49 éves nézők körében elért júliusi átlagos közönségarányok alapján olyan, jóval korábban indult vetélytársakat utasított maga mögé, mint például a Fem3, a UniversalChannel vagy a Prizma TV. A csatorna átlagos közönségaránya a július 2-i arculatváltást követően a teljes lakosság körében az előző hónaphoz viszonyítva 71,4%-kal emelkedett, míg a kereskedelmi célcsoportban a csatorna átlagos közönségaránya július 2-a után csaknem háromszorosára nőtt.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • Laza #3
    És ez most adat? Lett 3 nézőből 7? Ezek %-ok bullshitek.
  • Zombee #2
    Hogy jön ide a film+? Teljesen másik cég. Amúgy lófasz cintányérral az egész, a Filmmúzeum már jó ideje nem csak régi filmeket adott, csak a többség elkönyvelte örök időkre olyan csatornának, amin csak Kabos meg Latabár megy, és következetesen kihagyta a figyelésből. A UPC csak lazán átnevezte ugyanazt, és rögtön azt hiszi a paraszt, hogy vadonatúj csatornát kapott, pedig nem. De akár már át is lehetett nevezni, úgysem arról szólt már a csatorna, aminek eredetileg indult.
  • Andrews2007 #1
    Ez jó hogy arculatváltás mert a filmek szinte tök ugyanazok, mint amik addig si voltak illetve a film +-on biztosan és sokszor a filmmúzeumon is.