Szekeres Viktor
Igazi kalandfilm tarolta le Amerikát
Az idei második Hófehérke-mozifilm Amerikában az év egyik legjobb startját produkálta, még a sokkal többe kerülő és sokkal nagyobb hátszéllel rendelkező Men in Black 3-at is lepipálta.
Nemcsak Magyarország, hanem Amerika legnézettebb filmje is a Hófehér és a vadász (Snow White and the Huntsman) lett, mely 3 773 moziban 56,2 millió dollárt kalapozott össze, ami azt jelenti, hogy év negyedik legerősebb hétvégéjét produkálta, megelőzve többek között a Men in Black 3-at, és az olyan jókora buktákat, mint a John Carter vagy a Csatahajó. A 170 millió dollárba kerülő, Kristen Stewart főszereplésével forgatott kalandfilm igencsak megosztotta a kritikusokat, de sem a pozitív, sem a negatív véleményeket közlő oldal nem került túlsúlyba.
Szakértők szerint a Universal filmjének sikerét a marketing kampánynak köszönheti, mely sikeresen bevonzotta a mozikba a férfiakat is - senki sem hitte volna, hogy a nézők 47%-a lesz hímnemű, márpedig a mozis exit poll-felmérések ezt igazolják. Jellemző módon a korábban mozikba került Tükröm, tükröm esetében a fő célcsoportnak mindössze 26%-a volt fiú. Ha a kor szerinti eloszlást vesszük, akkor talán az is meglepetés lehet, hogy a nézők 52%-a 30 éves vagy annál idősebb volt.
Nemcsak Magyarország, hanem Amerika legnézettebb filmje is a Hófehér és a vadász (Snow White and the Huntsman) lett, mely 3 773 moziban 56,2 millió dollárt kalapozott össze, ami azt jelenti, hogy év negyedik legerősebb hétvégéjét produkálta, megelőzve többek között a Men in Black 3-at, és az olyan jókora buktákat, mint a John Carter vagy a Csatahajó. A 170 millió dollárba kerülő, Kristen Stewart főszereplésével forgatott kalandfilm igencsak megosztotta a kritikusokat, de sem a pozitív, sem a negatív véleményeket közlő oldal nem került túlsúlyba.
Szakértők szerint a Universal filmjének sikerét a marketing kampánynak köszönheti, mely sikeresen bevonzotta a mozikba a férfiakat is - senki sem hitte volna, hogy a nézők 47%-a lesz hímnemű, márpedig a mozis exit poll-felmérések ezt igazolják. Jellemző módon a korábban mozikba került Tükröm, tükröm esetében a fő célcsoportnak mindössze 26%-a volt fiú. Ha a kor szerinti eloszlást vesszük, akkor talán az is meglepetés lehet, hogy a nézők 52%-a 30 éves vagy annál idősebb volt.