Szekeres Viktor
Az RTL megint belenyúlt a tutiba? Siker az új sajátgyártású sorozata
Az RTL Klubnak már megint összejött az élet, a csatorna illetékesei úgy tűnik, hogy jó licencet választottak újabb főműsoridős sorozatnak, hiszen A gyanú árnyékában sikere felülmúlja a várakozásokat.
Meglepően jól kezdett az RTL Klub vadonatúj, hazai gyártású napi sorozata, A gyanú árnyékéban. Az amatőr szereplőkkel eljátszott, dokumentarista valóságshow-s eszközökkel forgatott széria eredetije Németországban nagy sikernek számít, de még az RTL Klub sem volt abban biztos, hogy itthon jó lesz a fogadtatása. Ennek köszönhetően mindössze alig egy tucat epizódot forgatott le a csatorna első körben, ráadásul mindegyiket előre megírt, német forgatókönyvek alapján, de valószínűleg ősszel a folytatás sem fog sokat váratni magára.
A gyanú árnyékában május 14-i premierjét 1,329 millióan követték figyelemmel, ami 30,9%-os közönségaránynak feleltethető meg, míg a 18-49 éves kereskedelmi korosztályban 433 ezres volt a nézettség (30%-os share). A második részt már csak 1,162 millióan nézték, és a fiatalok száma is csökkent majdnem százezerrel, de még mielőtt komolyan megijedhetett volna az RTL Klub, a szerdai nézettségi adatok már a hétfőieket is meghaladták: 1,377 millió néző, a kereskedelmi korosztályban pedig 453 ezer.
Meglepően jól kezdett az RTL Klub vadonatúj, hazai gyártású napi sorozata, A gyanú árnyékéban. Az amatőr szereplőkkel eljátszott, dokumentarista valóságshow-s eszközökkel forgatott széria eredetije Németországban nagy sikernek számít, de még az RTL Klub sem volt abban biztos, hogy itthon jó lesz a fogadtatása. Ennek köszönhetően mindössze alig egy tucat epizódot forgatott le a csatorna első körben, ráadásul mindegyiket előre megírt, német forgatókönyvek alapján, de valószínűleg ősszel a folytatás sem fog sokat váratni magára.
A gyanú árnyékában május 14-i premierjét 1,329 millióan követték figyelemmel, ami 30,9%-os közönségaránynak feleltethető meg, míg a 18-49 éves kereskedelmi korosztályban 433 ezres volt a nézettség (30%-os share). A második részt már csak 1,162 millióan nézték, és a fiatalok száma is csökkent majdnem százezerrel, de még mielőtt komolyan megijedhetett volna az RTL Klub, a szerdai nézettségi adatok már a hétfőieket is meghaladták: 1,377 millió néző, a kereskedelmi korosztályban pedig 453 ezer.