Szekeres Viktor
Aki nem szereti az RTL Klubot, az az RTL többi csatornáját nézi
Az RTL Kábeltelevízó csatornái, a Cool, a Film+, a Prizma TV, a Film+2, a Sorozat+, a Muzsika TV és a Reflektor TV áprilisban tovább erősödtek.
A Cool, a Film+, a Prizma TV, a Film+2, a Sorozat+, a Muzsika TV és a Reflektor TV, azaz az RTL Kábeltelevízó csatornáinak összközönségaránya a 18-49 éves korosztály körében főműsoridőben és a teljes napot tekintve is meghaladta a márciusi átlagot. Főműsoridőben 12,9%, míg a teljes napot tekintve 12,7%-ot szerzett a kábel portfólió, amely 0,6 százalékpontos emelkedést jelent.
Az áprilisi nézettségi versenyben 5,8%-os közönségarányt szerzett főműsoridőben a Cool, így maga mögé utasította versenytársát a Viasat3-at, amely 5,2%-ot tudhat magáénak. Pozícióját stabilan tartja, ugyanis a Cool a kereskedelmi célcsoportban az év első négy hónapjának mindegyikében az RTL Klub és a TV2 után a harmadik legnézettebb csatorna volt főműsoridőben. A Cool legnézettebb műsora áprilisban a Dr. Csont egyik epizódjának ismétlése volt, amely a fiatal felnőtt nézők 10,7%-át vonzotta.
Az RTL közleménye szerint a Film+ érte el a legnagyobb növekedést a kábel portfólióban, a kereskedelmi célcsoportban a filmcsatorna 5,2%-os közönségarányt szerzett főműsoridőben, amely 1 százalékponttal több, mint márciusban. A teljes napot vizsgálva pedig 1,2 százalékpontot javított előző havi teljesítményén. Áprilisban a Film+ legnézettebb műsora A Szállító 2 című akciófilm volt, amelyet a 18-49 éves korosztály 12,4%-a választotta. A csatorna egyébként április 7-én, történetében először nyert estét a TV2-vel szemben.
A Prizma Tv is lendületesen növekszik, hónapról hónapra javítja eredményét és áprilisban már 10 este is sikerült átlépnie a bűvös 1%-os közönségarányt. Az elmúlt négy hónap tíz legnézettebb műsorából hetet áprilisban sugárzott a csatorna. A Rém rendes család a lista hat helyét foglalja el.
A Cool, a Film+, a Prizma TV, a Film+2, a Sorozat+, a Muzsika TV és a Reflektor TV, azaz az RTL Kábeltelevízó csatornáinak összközönségaránya a 18-49 éves korosztály körében főműsoridőben és a teljes napot tekintve is meghaladta a márciusi átlagot. Főműsoridőben 12,9%, míg a teljes napot tekintve 12,7%-ot szerzett a kábel portfólió, amely 0,6 százalékpontos emelkedést jelent.
Az áprilisi nézettségi versenyben 5,8%-os közönségarányt szerzett főműsoridőben a Cool, így maga mögé utasította versenytársát a Viasat3-at, amely 5,2%-ot tudhat magáénak. Pozícióját stabilan tartja, ugyanis a Cool a kereskedelmi célcsoportban az év első négy hónapjának mindegyikében az RTL Klub és a TV2 után a harmadik legnézettebb csatorna volt főműsoridőben. A Cool legnézettebb műsora áprilisban a Dr. Csont egyik epizódjának ismétlése volt, amely a fiatal felnőtt nézők 10,7%-át vonzotta.
Az RTL közleménye szerint a Film+ érte el a legnagyobb növekedést a kábel portfólióban, a kereskedelmi célcsoportban a filmcsatorna 5,2%-os közönségarányt szerzett főműsoridőben, amely 1 százalékponttal több, mint márciusban. A teljes napot vizsgálva pedig 1,2 százalékpontot javított előző havi teljesítményén. Áprilisban a Film+ legnézettebb műsora A Szállító 2 című akciófilm volt, amelyet a 18-49 éves korosztály 12,4%-a választotta. A csatorna egyébként április 7-én, történetében először nyert estét a TV2-vel szemben.
A Prizma Tv is lendületesen növekszik, hónapról hónapra javítja eredményét és áprilisban már 10 este is sikerült átlépnie a bűvös 1%-os közönségarányt. Az elmúlt négy hónap tíz legnézettebb műsorából hetet áprilisban sugárzott a csatorna. A Rém rendes család a lista hat helyét foglalja el.