Szekeres Viktor
A Sport 1 TV2-t vert
A Sport 1 exkluzív közvetítését a szombati El Clásicóról közel 800 000-en nézték, így a csatorna a második legnézettebb lett az esti fő műsoridőben. Ezzel az eredménnyel a "nagyokat" is megszorongatta.
Az ABG Nielsen adatai alapján közel 800 000 ember nézte a Barcelona - Real Madrid meccset a felvezető műsorral együtt a Sport 1-en a teljes lakosság körében szombaton 19:45 órától. Az El Clásico, amely mindig az egyik legérdekesebb futballtörténeti esemény olyan kiemelkedő eredményt produkált a Sport 1-en, hogy ezzel a sportcsatorna az RTL Klub után a második legnézettebb lett, megelőzve a TV2-t is.
A szombaton 20.00 órakor kezdődő mérkőzéssel a fogyasztói kereskedelmi szempontból kiemelten fontos 18-49 éves férfiak körében a Sport 1 csatorna 11,91 %-os nézettségi arányt ért el, de 20 és 23 óra között, ugyancsak ebben a korcsoportban a 9,9%-os közönségarány is a 31%-os RTL Klub mögé, de a többi csatorna elé röpítette a 9,9%-os sportadót: a TV2 8,8, a Cool 6,9, a Film+ 6,4, míg az m1 a tévéző 18-49 éves férfiak 5,2%-át érdekelte.
Az ABG Nielsen adatai alapján közel 800 000 ember nézte a Barcelona - Real Madrid meccset a felvezető műsorral együtt a Sport 1-en a teljes lakosság körében szombaton 19:45 órától. Az El Clásico, amely mindig az egyik legérdekesebb futballtörténeti esemény olyan kiemelkedő eredményt produkált a Sport 1-en, hogy ezzel a sportcsatorna az RTL Klub után a második legnézettebb lett, megelőzve a TV2-t is.
A szombaton 20.00 órakor kezdődő mérkőzéssel a fogyasztói kereskedelmi szempontból kiemelten fontos 18-49 éves férfiak körében a Sport 1 csatorna 11,91 %-os nézettségi arányt ért el, de 20 és 23 óra között, ugyancsak ebben a korcsoportban a 9,9%-os közönségarány is a 31%-os RTL Klub mögé, de a többi csatorna elé röpítette a 9,9%-os sportadót: a TV2 8,8, a Cool 6,9, a Film+ 6,4, míg az m1 a tévéző 18-49 éves férfiak 5,2%-át érdekelte.