Szekeres Viktor

Magyarország egyre jobban rákattan az RTL csatornáira

Az RTL hazai kábelportfóliója 2012 első negyedévében a 18-49 éves kereskedelmi célcsoportban a teljes napon 12%-os közönségarányt ért el, 16 %-kal javítva előző évi eredményén.

A kábelportfólió húzócsatornája a Cool, amely a 18-49 éves nézők körében a két nagy keresekedelmi csatorna után az előkelő harmadik helyet szerezte meg, ráadásul a legnagyobb növekedést érte el a kereskedelmi célcsoportban a teljes napon és főműsoridőben egyaránt. A kábelcsatornákat vizsgálva 2012-ben 94 eltelt estéből (2012.04.03-ig) 63-szor győzedelmeskedett a Cool, míg konkurense a Viasat3 mindössze 14 alkalommal.

A portfólió második legerősebb csatornája a Film+ 16 nyert estével büszkélkedhet. A Film+ legsikeresebb estéje március 28-án volt, amikor 10,1%-os közönségarányt tudhatott magáénak. A szállító című akciófilmre a kereskedelmi célcsoport 13,9%-a volt kíváncsi. Ezzel az eredménnyel túlszárnyalta önmagát, ugyanis történetében először sikerült átlépni főműsoridős átlagban a 10%-os álomhatárt.

A Cool főműsoridőben március 4-én volt a legeredményesebb, ekkor átlagosan a fiatal felnőtt nézők 9,6%-a választotta. A kimagasló eredményhez a Neveletlen hercegnő című romantikus film második része segítette hozzá, amely a nézők 11,2%-át ültette a képernyő elé. Március 3-án este hasonlóan magas közönségarányt ért el, így ez a hétvége volt a Cool történetében az eddigi legsikeresebb. A legfőbb konkurens, a Viasat3 legjobb estéjén, március 17-én is csak 7,9%-os közönségarányt szerzett.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)