Szekeres Viktor
A tinilányok már ijedezni sem akarnak
Tavaly tinilányok Amerikában jót ijedeztek A szobatárs című csajos thrilleren, azonban idén úgy tűnik, hogy még egy jól csengő névvel reklámozott thriller sem érdekelte őket.
Amikor az ember már-már elhitte, hogy Amanda Seyfriedre lehet filmet építeni, kiderül, hogy ez mégsincs feltétlenül így. A színésznő 2010-ben a még Channing Tatum társaságában és egy Nicholas Sparks-regényadaptációval, a Kedves Johnnal ért el nagyszerű, 30 milliós startot, de azóta A lány és a farkast, valamint a Levelek Júliának című filmet is az ő nevével adták el, s mindkét alkotás 14 milliós startot produkált. A Lopott időben már volt partnere is Justin Timberlake személyében, s a film jellemző módon csak 12 milliós nyitóhétvégére volt jó.
Seyfried új filmjét pénteken mutatták be Amerikában, az Elveszett (Gone) műfaja thriller volt, de a tinilányok ezúttal nem akartak befizetni sem a színésznő nevére, sem az ígért rettegésre, így mindössze 5 millió dollár bevételt hozott a nyitóhétvége. Persze az azonnal DVD-re való alapanyag még így is lehetett volna jóval sikeresebb, azonban a marketing minimális volt, nagyban köszönhetően annak, hogy a gyártó Summit erőfeszítései a Lionsgate stúdióval kötött egyesülésre koncentrálódtak.
A felmérések szerint közönség 64%-a volt nő, s a jegyet vásárlók 61%-uk 18 éven felüliként ült be a filmre. A magyar premierre nem kell sokat várni, arra március nyolcadikán kerül sor a Big Bang Media honlapja szerint.
Amikor az ember már-már elhitte, hogy Amanda Seyfriedre lehet filmet építeni, kiderül, hogy ez mégsincs feltétlenül így. A színésznő 2010-ben a még Channing Tatum társaságában és egy Nicholas Sparks-regényadaptációval, a Kedves Johnnal ért el nagyszerű, 30 milliós startot, de azóta A lány és a farkast, valamint a Levelek Júliának című filmet is az ő nevével adták el, s mindkét alkotás 14 milliós startot produkált. A Lopott időben már volt partnere is Justin Timberlake személyében, s a film jellemző módon csak 12 milliós nyitóhétvégére volt jó.
Seyfried új filmjét pénteken mutatták be Amerikában, az Elveszett (Gone) műfaja thriller volt, de a tinilányok ezúttal nem akartak befizetni sem a színésznő nevére, sem az ígért rettegésre, így mindössze 5 millió dollár bevételt hozott a nyitóhétvége. Persze az azonnal DVD-re való alapanyag még így is lehetett volna jóval sikeresebb, azonban a marketing minimális volt, nagyban köszönhetően annak, hogy a gyártó Summit erőfeszítései a Lionsgate stúdióval kötött egyesülésre koncentrálódtak.
A felmérések szerint közönség 64%-a volt nő, s a jegyet vásárlók 61%-uk 18 éven felüliként ült be a filmre. A magyar premierre nem kell sokat várni, arra március nyolcadikán kerül sor a Big Bang Media honlapja szerint.