Szekeres Viktor
A PRO4-en is egyre sikeresebb a Bajnokok Ligája
Nem járt rosszul a TV2 a foci eltakarításával, hiszen a jól teljesítő Bajnokok Ligája-meccsek a tíz legnézettebb csatorna közé repítették a PRO4-et, a TV2 Csoport legfiatalabb adóját.
A TV2 tájékoztatása szerint kedden este újra a Bajnokok Ligájáé volt a főszerep a TV2 Csoport férficsatornáján, a PRO4-en: az SSC Napoli - Chelsea FC összecsapását élőben adta a csatorna, míg a második, PFC CSKA Moskva - Real Madrid FC meccset felvételről láthatták a nézők. Az élő mérkőzés ismét hozta az előző heti számokat: a 18-49-es korosztály körében 2,1%-os, a 18-49 éves férfinézők körében 3,5%-os, a fiatalabb korosztályban (18-39 férfinézők) pedig 4,3%-os közönségarányt ért el.
A második mérkőzés alatt szintén kiemelkedő eredmények születtek: a 18-49-es célcsoportban 72%-os nézettségemelkedést hozott a BL, a fiatalabb (18-39 éves) férfiak körében pedig megduplázta nézőinek számát! Emellett a PRO4 tegnap mindkét mérkőzés alatt bekerült a TOP10 csatorna közé: az első mérkőzés ideje alatt a 18-49 évesek körében a tízedik, a férfinézők körében a kilencedik, míg a második mérkőzés ideje alatt a 18-49 éves férfinézők körében a nyolcadik legnépszerűbb csatorna lett a PRO4.
A TV2 tájékoztatása szerint kedden este újra a Bajnokok Ligájáé volt a főszerep a TV2 Csoport férficsatornáján, a PRO4-en: az SSC Napoli - Chelsea FC összecsapását élőben adta a csatorna, míg a második, PFC CSKA Moskva - Real Madrid FC meccset felvételről láthatták a nézők. Az élő mérkőzés ismét hozta az előző heti számokat: a 18-49-es korosztály körében 2,1%-os, a 18-49 éves férfinézők körében 3,5%-os, a fiatalabb korosztályban (18-39 férfinézők) pedig 4,3%-os közönségarányt ért el.
A második mérkőzés alatt szintén kiemelkedő eredmények születtek: a 18-49-es célcsoportban 72%-os nézettségemelkedést hozott a BL, a fiatalabb (18-39 éves) férfiak körében pedig megduplázta nézőinek számát! Emellett a PRO4 tegnap mindkét mérkőzés alatt bekerült a TOP10 csatorna közé: az első mérkőzés ideje alatt a 18-49 évesek körében a tízedik, a férfinézők körében a kilencedik, míg a második mérkőzés ideje alatt a 18-49 éves férfinézők körében a nyolcadik legnépszerűbb csatorna lett a PRO4.