Szekeres Viktor
Nagy rekordot döntött a VIASAT3
A VIASAT3 ismét tett egy lépést a vezető hazai kereskedelmi csatornák felé, hiszen miközben azok közönségaránya fokozatosan csökken, addig a kisebb adóké egyre inkább gyarapodik.
A VIASAT3 tájékoztatása szerint a 18-49 éves korosztályban mért 7,3%-os közönségarányával újabb többéves csúcsot döntött meg kedden a csatorna. A kiemelkedő eredményben nagy szerepe volt az idei ősz egyik sikerműsorának, a Négy Esküvőnek, Magyarország legnépszerűbb sitcomjának, a Két pasi - meg egy kicsinek, valamint a csatorna által újra felfedezett klasszikus sorozatnak, a Miami Vice-nak. Míg a Charlie Sheen átlal fémjelzett komédiasorozat a TV2 ez időben futó műsorát utasította maga mögé (8,7% és 7,9% SHR), addig a Don Johnson főszereplésével készült krimi az RTL Klub címét múlta felül (8,5% és 7,9% SHR).
Amennyiben a főműsoridőn kívüli időszakra is kitekintünk, kábeles csatorna létére is toronymagasan verte mindkét országos lefedettségű tévét a VIASAT3. A fenti eredmények tovább erősítik az elmúlt hónapokban tapasztalt növekedési trendet. Az őszi szezon győztesének számító Viasat mindkét csatornájával messze a tavalyi szint felett teljesített. Míg a VIASAT3 15%-kal növelte közönségarányát, a VIASAT6 esetében ez az arány nem kevesebb, mint 50%.
A VIASAT3 tájékoztatása szerint a 18-49 éves korosztályban mért 7,3%-os közönségarányával újabb többéves csúcsot döntött meg kedden a csatorna. A kiemelkedő eredményben nagy szerepe volt az idei ősz egyik sikerműsorának, a Négy Esküvőnek, Magyarország legnépszerűbb sitcomjának, a Két pasi - meg egy kicsinek, valamint a csatorna által újra felfedezett klasszikus sorozatnak, a Miami Vice-nak. Míg a Charlie Sheen átlal fémjelzett komédiasorozat a TV2 ez időben futó műsorát utasította maga mögé (8,7% és 7,9% SHR), addig a Don Johnson főszereplésével készült krimi az RTL Klub címét múlta felül (8,5% és 7,9% SHR).
Amennyiben a főműsoridőn kívüli időszakra is kitekintünk, kábeles csatorna létére is toronymagasan verte mindkét országos lefedettségű tévét a VIASAT3. A fenti eredmények tovább erősítik az elmúlt hónapokban tapasztalt növekedési trendet. Az őszi szezon győztesének számító Viasat mindkét csatornájával messze a tavalyi szint felett teljesített. Míg a VIASAT3 15%-kal növelte közönségarányát, a VIASAT6 esetében ez az arány nem kevesebb, mint 50%.