Szekeres Viktor
3D-ben érkezik a nagyköltségvetésű San Andreas-mozifilm
Sok műfajt próbált már ki Hollywood 3D-ben, miután az 50-es és a 80-as évek után az újabb 30 éves ciklus végén ismét divatba jött a térhatású mozifilm, viszont 3D-katasztrófafilmet nem nagyon láttunk mostanában.
A Deadline értesülései szerint a New Line Cinema szeretné elkészíteni a következő nagy katasztrófafilmek egyikét. Az a hír járja ugyanis, hogy a stúdió már rendezőt keres a San Andreas 3-D című projektjéhez, amit úgy is lehet fordítani, hogy a producerek tetszését elnyerte a Jeremy Passmore és Andre Fabrizio által írt forgatókönyv. Ez pedig már csak azért is nagy elismerés, mert viszonylag kezdő írókról van szó, utóbbi eddig csak rövidfilmekhez írt szkriptet, előbbinek viszont már bemutatták pár éve a Special című filmjét, valamint ő az átírója a Vörös hajnal-feldolgozás (Red Dawn) szkriptjének is.
Persze az igazsághoz hozzátartozik, hogy a minimum 100 milliós költségvetés engedélyezéséhez a stúdió még Allan Loebbel finomhangolta a forgatókönyvet, ami egy hatalmas földrengésről szól, ami pusztító hatással van Kalifornia államra. A források úgy vélik, hogy moziban hasonlóan nagyszabású földrengéses filmet az 1974-es, Charlton Hestonos Földrengés óta nem nagyon láttunk. (Az eredeti cím természetesen az államban mintegy 1300 kilométer hosszan húzódó Szent András-törésvonalra utal.)
A Deadline értesülései szerint a New Line Cinema szeretné elkészíteni a következő nagy katasztrófafilmek egyikét. Az a hír járja ugyanis, hogy a stúdió már rendezőt keres a San Andreas 3-D című projektjéhez, amit úgy is lehet fordítani, hogy a producerek tetszését elnyerte a Jeremy Passmore és Andre Fabrizio által írt forgatókönyv. Ez pedig már csak azért is nagy elismerés, mert viszonylag kezdő írókról van szó, utóbbi eddig csak rövidfilmekhez írt szkriptet, előbbinek viszont már bemutatták pár éve a Special című filmjét, valamint ő az átírója a Vörös hajnal-feldolgozás (Red Dawn) szkriptjének is.
Persze az igazsághoz hozzátartozik, hogy a minimum 100 milliós költségvetés engedélyezéséhez a stúdió még Allan Loebbel finomhangolta a forgatókönyvet, ami egy hatalmas földrengésről szól, ami pusztító hatással van Kalifornia államra. A források úgy vélik, hogy moziban hasonlóan nagyszabású földrengéses filmet az 1974-es, Charlton Hestonos Földrengés óta nem nagyon láttunk. (Az eredeti cím természetesen az államban mintegy 1300 kilométer hosszan húzódó Szent András-törésvonalra utal.)