Szekeres Viktor
Egy újabb sikeres fantasy a mozikban?
A közönség ismét bizonyította, hogy vevő 3D-ben az olyan filmekre, melyekre azt mondják a készítők, hogy érdemes 3D-ben megnézni. Kár, hogy mi csak februárban láthatjuk A leleményes Hugót.
Első pillantásra semmi különleges nem mondható el Martin Scorsese családi fantasy-jének, A leleményes Hugónak (Hugo) szerepléséről, hiszen a film mindössze az ötödik lett a hétvégi amerikai jegybevételi listán, s erre 11,4 millió dollárra volt szüksége - az öt napos hosszú hétvégén pedig összesen 15,4 millió dollárt szerzett a film. A nagy szó, hogy tette mindezt 1277 moziban, miközben a The Muppets 3440-ben, a Karácsony Artúr 3376-ben, a Táncoló talpak 2 3606-ban, de még a pár hete már bemutatott Csizmás, a kandúr 3005-ben volt látható hétvégén.
Mindez azt is jelenti, hogy a film mozikra lebontva még a hétvége egyértelmű legjobban újoncánál, a 42 millió dollárral kezdő The Muppets-nél is jobb mozinkénti átlagot produkált. Így meglehet, hogy az elkövetkező hetekben, amikor már 2-3000 multiplexben lesz látható a film szép lassan elindul az úton, mely a sikerhez visz. Ráadásul a Paramount stúdió a marketing kampánya is igencsak hatékony volt, hiszen úton-útfélen A leleményes Hugó erős 3D-jére feltették a hangsúlyt, így nem csoda, hogy a film bevételének 75%-a tárhatású vetítéseken realizálódott.
Első pillantásra semmi különleges nem mondható el Martin Scorsese családi fantasy-jének, A leleményes Hugónak (Hugo) szerepléséről, hiszen a film mindössze az ötödik lett a hétvégi amerikai jegybevételi listán, s erre 11,4 millió dollárra volt szüksége - az öt napos hosszú hétvégén pedig összesen 15,4 millió dollárt szerzett a film. A nagy szó, hogy tette mindezt 1277 moziban, miközben a The Muppets 3440-ben, a Karácsony Artúr 3376-ben, a Táncoló talpak 2 3606-ban, de még a pár hete már bemutatott Csizmás, a kandúr 3005-ben volt látható hétvégén.
Mindez azt is jelenti, hogy a film mozikra lebontva még a hétvége egyértelmű legjobban újoncánál, a 42 millió dollárral kezdő The Muppets-nél is jobb mozinkénti átlagot produkált. Így meglehet, hogy az elkövetkező hetekben, amikor már 2-3000 multiplexben lesz látható a film szép lassan elindul az úton, mely a sikerhez visz. Ráadásul a Paramount stúdió a marketing kampánya is igencsak hatékony volt, hiszen úton-útfélen A leleményes Hugó erős 3D-jére feltették a hangsúlyt, így nem csoda, hogy a film bevételének 75%-a tárhatású vetítéseken realizálódott.