Szekeres Viktor
Kettétépik az ősz legjobban várt sorozatát
Hiába mutatkozik be a szokottnál hosszabb epizóddal a The Walking Dead című zombisorozat második szezonja, az AMC csatorna úgy döntött, hogy kétfelé bontva mutatja be az évadot.
Az AMC tegnap egy jó és egy rossz hírrel lepte meg a The Walking Dead című horrorsorozat rajongói. A széria, mint arról már beszámoltunk korábban, október 16-án tér vissza a képernyőre a 13 részes második évad első részével, de a csatorna közlése szerint az évadnyitó epizód nem a megszokott 60 perces hosszúságú lesz, hanem fél órával megtoldják a játékidejét, így 90 perc jóság fog várni az amerikai nézőkre.
A rossz hír pedig az, hogy bár a szezonpremiert hat további, immáron 60 perces rész fogja követni, majd egy ideig, december és január jó részében az AMC pihentetni fogja a sorozatot, hogy február 12-én folytassa a 8. epizóddal. A The Walking Dead tavaly az AMC legmagasabb sorozatnézettségét hozta, a részeit átlagosan 5-5,5 millióan látták, ami már csak azért is nagy szó, mert korábban hiába gyártott a csatorna olyan, díjakkal elhalmozott szériákat, mint a Mad Men: Reklámőrültek vagy a Totál szívás (Breaking Bad), azok csak egy réteg érdeklődését keltették fel, s nézettségük még a 3 milliót sem haladta meg.
Az AMC tegnap egy jó és egy rossz hírrel lepte meg a The Walking Dead című horrorsorozat rajongói. A széria, mint arról már beszámoltunk korábban, október 16-án tér vissza a képernyőre a 13 részes második évad első részével, de a csatorna közlése szerint az évadnyitó epizód nem a megszokott 60 perces hosszúságú lesz, hanem fél órával megtoldják a játékidejét, így 90 perc jóság fog várni az amerikai nézőkre.
A rossz hír pedig az, hogy bár a szezonpremiert hat további, immáron 60 perces rész fogja követni, majd egy ideig, december és január jó részében az AMC pihentetni fogja a sorozatot, hogy február 12-én folytassa a 8. epizóddal. A The Walking Dead tavaly az AMC legmagasabb sorozatnézettségét hozta, a részeit átlagosan 5-5,5 millióan látták, ami már csak azért is nagy szó, mert korábban hiába gyártott a csatorna olyan, díjakkal elhalmozott szériákat, mint a Mad Men: Reklámőrültek vagy a Totál szívás (Breaking Bad), azok csak egy réteg érdeklődését keltették fel, s nézettségük még a 3 milliót sem haladta meg.