Szekeres Viktor
A TV2 bekeményített nyárra
Múlt hét csütörtök óta 4 teljes napot és 2 főműsoridőt is nyert a TV2 a 18-49-es kereskedelmi célcsoportban. A teljes lakosság körében pedig még ennél is jobb eredményeket ért el a csatorna.
A TV2 közleménye szerint az elmúlt héten teljes napon és főműsoridőben is négyszer nyerte a nézettségi versenyt és vált Magyarország legnézettebb tévécsatornájává. Június 9-én, azaz múlt csütörtökön mind a 18-49 évesek, mind a teljes lakosság körében nyerte a TV2 a nézettségi versenyt teljes napon és főműsoridőben egyaránt. Aznap, főműsoridőben az ötven év alatti felnőtt televíziónézők 26,7%-a választotta a csatornát, míg az RTL Klubot csupán 24,7% követte figyelemmel, a teljes napra vonatkozó eredmény pedig 21,1% - 19,9% lett a TV2 javára.
Június 10-én teljes napra vetített nézettségi eredménye ismét a TV2 sikerét hozta. A csatorna 20%-os, míg konkurense 19,1%-os közönségarányt tudhatott magáénak a 18-49-es célcsoportban, a teljes lakosság körében pedig 22,6% - 18,7%-ra nyert a TV2. Pünkösd hétfőn, azaz június 13-án a Madagaszkár című animációs film szállította a kifejezetten jó, 27,6%-os főműsoridős közönségarányt a 18-49 évesek körében. Alex és állatkerti haverjai ellen hiába küldte csatába az RTL a templomos lovagokat, az estét csupán 22,4%-kal zárta a csatorna.
Másnap, június 14-én, kedden a teljes napon a kereskedelmi célcsoportban és a teljes lakosság körében is nyert a TV2, és utóbbi célcsoportban a főműsoridőt is magasan vitte (TV2 SHR: 26,5% RTL SHR: 23,4%). S a sorozat folytatódott 15-én is, amikor a csatorna teljes napon mindkét célcsoportban jobb eredményt ért el, mint konkurense: a teljes lakosság körében 22,1%-os (RTL SHR: 16,7%), míg a 18-49 évesek körében 18,9%-os közönségaránnyal (RTL SHR: 16,8%) nyert riválisával szemben.
A TV2 közleménye szerint az elmúlt héten teljes napon és főműsoridőben is négyszer nyerte a nézettségi versenyt és vált Magyarország legnézettebb tévécsatornájává. Június 9-én, azaz múlt csütörtökön mind a 18-49 évesek, mind a teljes lakosság körében nyerte a TV2 a nézettségi versenyt teljes napon és főműsoridőben egyaránt. Aznap, főműsoridőben az ötven év alatti felnőtt televíziónézők 26,7%-a választotta a csatornát, míg az RTL Klubot csupán 24,7% követte figyelemmel, a teljes napra vonatkozó eredmény pedig 21,1% - 19,9% lett a TV2 javára.
Június 10-én teljes napra vetített nézettségi eredménye ismét a TV2 sikerét hozta. A csatorna 20%-os, míg konkurense 19,1%-os közönségarányt tudhatott magáénak a 18-49-es célcsoportban, a teljes lakosság körében pedig 22,6% - 18,7%-ra nyert a TV2. Pünkösd hétfőn, azaz június 13-án a Madagaszkár című animációs film szállította a kifejezetten jó, 27,6%-os főműsoridős közönségarányt a 18-49 évesek körében. Alex és állatkerti haverjai ellen hiába küldte csatába az RTL a templomos lovagokat, az estét csupán 22,4%-kal zárta a csatorna.
Másnap, június 14-én, kedden a teljes napon a kereskedelmi célcsoportban és a teljes lakosság körében is nyert a TV2, és utóbbi célcsoportban a főműsoridőt is magasan vitte (TV2 SHR: 26,5% RTL SHR: 23,4%). S a sorozat folytatódott 15-én is, amikor a csatorna teljes napon mindkét célcsoportban jobb eredményt ért el, mint konkurense: a teljes lakosság körében 22,1%-os (RTL SHR: 16,7%), míg a 18-49 évesek körében 18,9%-os közönségaránnyal (RTL SHR: 16,8%) nyert riválisával szemben.