Szekeres Viktor
Siker az év legtitokzatosabb filmje
Bár a Paramount illetékesei elég pipák lettek J.J. Abramsre, a Super 8 rendezőjére, végül nem buktatta meg a filmet az, hogy az előzetesekben nem fedték fel a "lény" kilétét.
Bejött a Paramount taktikája, hiszen az Amerikában pénteken bemutatott Super 8 című családi scifi nagyjából hozta az elvárásokat és pénteken 12,2 millió dollár bevételre tett szert, ami 37 milliós nyitóhétvégét jelent. A közönség az exit pollok alapján B+ osztályzatot adott a filmre, ami nagyjából a "4 fölé"-vel egyenértékű. Az osztályzatok megoszlása szerint a fiatalabbaknak egy fokkal jobban tetszett a film, de furcsa, hogy arra mégis az idősebbek voltak kíváncsiak, hiszen a nézők mindössze 29%-a volt 25 éven aluli, 71%-uk idősebb volt.
Természetesen a Super 8 startja elmarad a folytatásos és a bejáratott címekkel rendelkező produkciókétól, azonban épp ezért értékelhető jónak a kezdés, mert eredeti ötlet alapján született. J.J. Abrams filmje nagyjából annyi bevételt hozott, mint az év eddigi legjobb élőszereplős, "eredeti ötletes" nyitánya címét birtokló A Föld inváziója - Csata: Los Angeles. Mindez pedig azért nagy szó, mert a rendező erősködésének köszönhetően a Paramount nagy nehezen belement abba, hogy a reklámkampányban ne mutassák meg a film "lényét", ráadásul a reklámkiadás is átlag alatti, mindössze 25 millió dolláros volt.
Bejött a Paramount taktikája, hiszen az Amerikában pénteken bemutatott Super 8 című családi scifi nagyjából hozta az elvárásokat és pénteken 12,2 millió dollár bevételre tett szert, ami 37 milliós nyitóhétvégét jelent. A közönség az exit pollok alapján B+ osztályzatot adott a filmre, ami nagyjából a "4 fölé"-vel egyenértékű. Az osztályzatok megoszlása szerint a fiatalabbaknak egy fokkal jobban tetszett a film, de furcsa, hogy arra mégis az idősebbek voltak kíváncsiak, hiszen a nézők mindössze 29%-a volt 25 éven aluli, 71%-uk idősebb volt.
Természetesen a Super 8 startja elmarad a folytatásos és a bejáratott címekkel rendelkező produkciókétól, azonban épp ezért értékelhető jónak a kezdés, mert eredeti ötlet alapján született. J.J. Abrams filmje nagyjából annyi bevételt hozott, mint az év eddigi legjobb élőszereplős, "eredeti ötletes" nyitánya címét birtokló A Föld inváziója - Csata: Los Angeles. Mindez pedig azért nagy szó, mert a rendező erősködésének köszönhetően a Paramount nagy nehezen belement abba, hogy a reklámkampányban ne mutassák meg a film "lényét", ráadásul a reklámkiadás is átlag alatti, mindössze 25 millió dolláros volt.