Szekeres Viktor

Már a csajokban sem lehet bízni

Hiába jött be a Disney számítása, s nézte meg az új tinifilmet 82%-ban a női közönség, valamint 66%-ban a 18 éven aluli korcsoport, a nézők száma még mindig nem volt elegendő a jó szerepléshez.

A fiatal amerikai lányok kőkeményen beintettek a Disney stúdió fejeseinek, ugyanis utóbbiak úgy gondolták, hogy miközben a Universal stúdió learatja a babérokat a Halálos iramban: Ötödik sebesség című akciófilmmel, addig a Vin Diesel iránt nem érdeklődő nőneműek a legújabb tinifilmre fognak befizetni. Mindez elméletben szépen hangzott, viszont kiderült, hogy a gyakorlatban közel sem ilyen egyszer működnek a dolgok.


Itthon csak augusztus 25-én kerül bemutatásra a szalagavató bálról szóló Disney-film, a Prom, Amerikában viszont már péntektől meg lehetett nézni. Azonban a 8 millió dollárba kerülő (plusz 30 milliós marketingköltség) alkotás mindössze 5 milliós bevételt produkálva az 5. helyen nyitott a hétvégi amerikai toplistán, ami több mint csalódás a Disney számára.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • winnie #3
    mindent így szoktak eladni. az, hogy valaminek sokat költenek a marketingjére, nem minőségjelző, lehet, rossz is, meg nem is.
  • Mardel #2
    A szart így szokták eladni. Hisz ha valamit többször nyomnak a képedbe arra talán el is mész, ha nincs kiszemelt film.
  • Laza #1
    Pf, 8 millás film ... 30 millás marketing :)
    Jó lehet ... :D