MTI
Hollywoodi sztárok gyűjtenek Japánnak
Sandra Bullock Oscar-díjas színésznő egymillió dolláros (190 millió forintos) adománnyal csatlakozott a hollywoodi jótékonysági kampányhoz, amellyel az álomgyár stúdiói és hírességei a japán földrengés és szökőár áldozatain kívánnak segíteni.
Bullock az Amerikai Vöröskeresztnek utalta át az összeget - jelentette be a szervezet, amely a hét elején arról számolt be, hogy kezdetnek tízmillió dollárral járul hozzá a Japán Vöröskereszt Társaság támogatásához. A március 11-i japán természeti katasztrófát követően számtalan televíziós- és filmsztár, valamint zenész fordult twitterén és egyéb internetes felületén rajongóihoz, hogy adakozásra bíztassa őket - tájékoztatott a The Hollywood Reporter online kiadása.
Charlie Sheen amerikai előadássorozatának minden eladott jegye után egy dollárt ajánlott fel a Vöröskeresztnek. Katy Perry énekesnő a koncertjein árult világítópálcák utáni bevételt kínálta fel a szervezet Japánban folyó segélymunkájának támogatására. Lady Gaga a maga tervezte "Imádkozunk Japánért" feliratú karkötőkkel gyűjtött pár nap alatt 250 ezer dollárt (47 millió forintot) az áldozatok megsegítésére.
A hollywoodi stúdiók is kiveszik a részüket a segítségnyújtásból: a Walt Disney Co. 2,5 millió dollárt (470 millió forintot) küldött a Vöröskeresztnek, és jelezte, hogy az alkalmazottak adományaiból további egymillió dollár összegyűjtését tervezi a humanitárius munka előmozdítására. A Sony 3,6 millió dollárt (680 millió forintot) adományozott, emellett 30 ezer rádiót és 500 ezer elemet ajánlott fel, és adománygyűjtésbe is kezdett. A Sony gyártelepekkel rendelkezik Japánban, abban a térségben, amelyet leginkább sújtott a katasztrófa - jegyezte meg a hollywoodreporter.com.
A Warner Bros. Clint Eastwood cunamis filmje, a korábban Japánban is sikerrel játszott Hereafter című dráma nagyjából egymillió dolláros DVD- és Blue-Ray-bevételét ajánlotta fel a Japán Vöröskeresztnek. Az NBC Universal számos segélyprogramot indított be, amelyek ugyancsak milliós nagyságrendben járulnak hozzá a katasztrófa okozta károk felszámolásához.
Bullock az Amerikai Vöröskeresztnek utalta át az összeget - jelentette be a szervezet, amely a hét elején arról számolt be, hogy kezdetnek tízmillió dollárral járul hozzá a Japán Vöröskereszt Társaság támogatásához. A március 11-i japán természeti katasztrófát követően számtalan televíziós- és filmsztár, valamint zenész fordult twitterén és egyéb internetes felületén rajongóihoz, hogy adakozásra bíztassa őket - tájékoztatott a The Hollywood Reporter online kiadása.
Charlie Sheen amerikai előadássorozatának minden eladott jegye után egy dollárt ajánlott fel a Vöröskeresztnek. Katy Perry énekesnő a koncertjein árult világítópálcák utáni bevételt kínálta fel a szervezet Japánban folyó segélymunkájának támogatására. Lady Gaga a maga tervezte "Imádkozunk Japánért" feliratú karkötőkkel gyűjtött pár nap alatt 250 ezer dollárt (47 millió forintot) az áldozatok megsegítésére.
A hollywoodi stúdiók is kiveszik a részüket a segítségnyújtásból: a Walt Disney Co. 2,5 millió dollárt (470 millió forintot) küldött a Vöröskeresztnek, és jelezte, hogy az alkalmazottak adományaiból további egymillió dollár összegyűjtését tervezi a humanitárius munka előmozdítására. A Sony 3,6 millió dollárt (680 millió forintot) adományozott, emellett 30 ezer rádiót és 500 ezer elemet ajánlott fel, és adománygyűjtésbe is kezdett. A Sony gyártelepekkel rendelkezik Japánban, abban a térségben, amelyet leginkább sújtott a katasztrófa - jegyezte meg a hollywoodreporter.com.
A Warner Bros. Clint Eastwood cunamis filmje, a korábban Japánban is sikerrel játszott Hereafter című dráma nagyjából egymillió dolláros DVD- és Blue-Ray-bevételét ajánlotta fel a Japán Vöröskeresztnek. Az NBC Universal számos segélyprogramot indított be, amelyek ugyancsak milliós nagyságrendben járulnak hozzá a katasztrófa okozta károk felszámolásához.