Szekeres Viktor
Adam Sandler lenyomta Justin Biebert
Adam Sandler, ha kínkeservesen is, de legyőzte Justin Biebert a legfrissebb amerikai mozis premierek csatájában. Igaz, a komikus segítséget is kapott maga mellé Jennifer Aniston személyében.
A mostani hollywoodi mozis hétvége a gigászok harcáról szólt, a hatalmas rajongótáborral rendelkező Adam Sandler csapott össze új filmjével a még nagyobb rajongótáborral bíró popcsillaggal, Justin Bieberrel. A pénteki bevételi adatok Bieber-győzelemmel kecsegtettek, hiszen a Justin Bieber: Never Say Never című 3D-s életrajzi és koncertfilm 12,4 millió dolláros nyitónapot produkált, míg a Just Go With It Sandlerrel (és Jennifer Anistonnal) 9,5 milliósat, de ahogy az várható volt. a Bieber-rajongók zöme pénteken ment moziba, így a szombati és vasárnapi vetítéseknek köszönhetően fordult a kocka.
Az első hétvégi becslések alapján az itthon Kellékfeleség címen bemutatásra kerülő romantikus komédia 31 millió dolláros hétvégi bevétellel szerezte meg az első helyet, míg a Never Say Never 30,2 millióval a második lett. Érdekesség, hogy a felmérések szerint Kellékfeleség nézőinek 58%-a volt nő és 60%-a 25 éven felüli (a tinik ezúttal lemondtak a komikusról), míg a Bieber-film esetében a nézők 84%-a volt nőnemű, viszont meglepetésre a 25 éven aluliak aránya csak 67% volt, ami azt jelenti, hogy minden harmadik néző idősebb rajongó volt.
A mostani hollywoodi mozis hétvége a gigászok harcáról szólt, a hatalmas rajongótáborral rendelkező Adam Sandler csapott össze új filmjével a még nagyobb rajongótáborral bíró popcsillaggal, Justin Bieberrel. A pénteki bevételi adatok Bieber-győzelemmel kecsegtettek, hiszen a Justin Bieber: Never Say Never című 3D-s életrajzi és koncertfilm 12,4 millió dolláros nyitónapot produkált, míg a Just Go With It Sandlerrel (és Jennifer Anistonnal) 9,5 milliósat, de ahogy az várható volt. a Bieber-rajongók zöme pénteken ment moziba, így a szombati és vasárnapi vetítéseknek köszönhetően fordult a kocka.
Az első hétvégi becslések alapján az itthon Kellékfeleség címen bemutatásra kerülő romantikus komédia 31 millió dolláros hétvégi bevétellel szerezte meg az első helyet, míg a Never Say Never 30,2 millióval a második lett. Érdekesség, hogy a felmérések szerint Kellékfeleség nézőinek 58%-a volt nő és 60%-a 25 éven felüli (a tinik ezúttal lemondtak a komikusról), míg a Bieber-film esetében a nézők 84%-a volt nőnemű, viszont meglepetésre a 25 éven aluliak aránya csak 67% volt, ami azt jelenti, hogy minden harmadik néző idősebb rajongó volt.