SG.hu

UPC: túl a 250 ezredik digitális kábeltévé előfizetőn

A UPC kábeles előfizetőinek már közel a fele digitálisan televíziózik, a fővárosban ez az arány meg is haladja az 50 százalékot, az új ügyfeleknek pedig már a többsége eleve a digitális szolgáltatást választja.

Túllépte a 250 ezret a UPC Magyarország digitális kábeltelevíziós szolgáltatásokra előfizető ügyfeleinek a száma. Ezzel a UPC, a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság piaci gyorsjelentése alapján, az összes hazai vezetékes digitális előfizetőnek csaknem a felét egymaga szolgálja ki. A UPC-nél a digitális tévézés lassan kezd többségbe kerülni: folyamatos átrendeződés és bővülés mellett mára országszerte összességében meghaladja a 43%-ot a digitálisan kábeltévézők aránya, de a cég legnagyobb szolgáltatási területén, Budapesten már a többség digitális előfizető és az újonnan csatlakozók többsége is ezt részesíti előnyben a hagyományos analóg tévézéssel szemben.

A fejlett digitális szolgáltatások egyre inkább meghódítják a nagyközönséget. Ahogy a UPC internethasználóinak ma már több mint 93%-a legalább 15Mb-es internetkapcsolattal rendelkezik, úgy a tapasztalatok és visszajelzések szerint a tévés felhasználók is egyre jobban ismerik és értékelik a digitalizáció nyújtotta funkciókat. A digitális tv-előfizetők csaknem fele (45%) használja az éppen futó tévéműsortól való elszakadást lehetővé tevő, feláras, beépített videorögzítőt, és több mint 12 ezren fizetnek elő a tűéles, valósághű képminőséget kínáló HD-adásokra.

A nagyfelbontású adások köre néhány hónapja bővült az ESPN America és a magyar Spektrum TV HD-változatával, mostantól pedig már egy újabb látványos természetfilm-csatorna, a Discovery HD is rendelkezésre áll ebben a választékban. Így összességében már 10 prémium minőségű HD-adás érthető el a szolgáltatónál.

A UPC országos szinten tavaly májusban bevezetett lekérhető videotárát a digitális előfizetőknek már több mint az egyharmada kipróbálta. A letöltések száma meghaladja a havi 150 ezret. Mindez a nemzetközi trendeknek megfelelően idehaza is igazolja a megszokottól eltérő, nem-lineáris videotartalom-fogyasztás létjogosultságát. A UPC az idén a videotárában is tovább bővíti a HD-tartalmak körét: amennyire csak lehetséges, ezentúl minden új filmnek igyekszik megszerezni a nagyfelbontású változatát is.

A UPC emellett idén tovább növeli az elérhető magyar gyártású tartalmak arányát és folytatja a kedvezményes tematikus promóciókat is. A karácsonyi témájú filmek után jelenleg éppen Francis Ford Coppola filmjeit hívhatják le a rendező rajongói, 350 Ft-os kedvezményes áron.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • Chris05 #3
    80/25 van digiből, 4500 bruttó, ingyen telefonnal. Havi 1 Terát seedelgetek, kutya sem szól érte, mindig stabil 3 megabájttal megy fel az áldás, 30-as pingek, ilyenek.
  • Zolorado #2
    Mi ez, UPC reklám?

    Amúgy nem ők a legjobbak, talán csak elérhetőségben, na meg persze a MARKETINGben....

    Egy példa:
    Most orrba-szájba megy a UPC zinternet reklám. Gyorsabban töltődő földimalac, tudjátok... csakhogy pl a DIGI feleannyiért kínálja a netet, és nincs kétéves hűségidő!! Arról nem is szólva, hogy a drága UPC nem mindig nyújtja a reklámozott sávszélességet... Egy digi reklámot nem láttam évek óta, mégis megélnek... a jót nem kell reklámozni, csak a sz#rt... DE AZT SE ITT!!!
  • jeti00 #1
    a DigiSport a hatalmas varázsuk.. meg hogy a sathoz a műholdjuk jobb pályán van MO-hoz viszonyítva. Fene a konkurens bandába :)