Szekeres Viktor
Megvan az év sikersorozata
A The Walking Dead jött, látott és győzött. Hogy a vasárnapi évadzáró epizódot követő októberi 2. szezon milyen nézettséggel fog bemutatkozni, azt egyelőre megjósolni is nehéz.
Most már biztosra vehető, hogy az év egyik legnagyobb sikerét sorozatos színtéren a The Walking Dead című zombis széria okozta. És nem azért, mert többen néznék, mint a 20 milliós NCIS-t, amelyről egyébként 8 szezonja során annyi cikk nem született, mint a The Walking Dead öt epizódja alatt. A The Walking Dead ugyanis azt a kivételes bravúrt hajtotta végre, hogy a premierje óta, melyet 5,3 millióan láttak, képes volt növelni a nézőszámát - vasárnap 5,6 millióan látták az aktuális epizódot.
És, ha azt is számításba vesszük, hogy a The Walking Dead premierjét az AMC csatorna átlagnézőszámához képest kiugróan sokan megtekintették, akkor mindenképpen elismerésre méltó teljesítményt nyújt a Frank Darabont közreműködésével készült sorozat. Csak összehasonlításképpen az AMC két elitsorozata, az Emmy-vel agyondíjazott Mad Men és Breaking Bad nagyjából 2-2,5 milliós átlagnézettséget produkált, míg az idei másik újonc, a Rubicon 1,2 milliósat.
Most már biztosra vehető, hogy az év egyik legnagyobb sikerét sorozatos színtéren a The Walking Dead című zombis széria okozta. És nem azért, mert többen néznék, mint a 20 milliós NCIS-t, amelyről egyébként 8 szezonja során annyi cikk nem született, mint a The Walking Dead öt epizódja alatt. A The Walking Dead ugyanis azt a kivételes bravúrt hajtotta végre, hogy a premierje óta, melyet 5,3 millióan láttak, képes volt növelni a nézőszámát - vasárnap 5,6 millióan látták az aktuális epizódot.
És, ha azt is számításba vesszük, hogy a The Walking Dead premierjét az AMC csatorna átlagnézőszámához képest kiugróan sokan megtekintették, akkor mindenképpen elismerésre méltó teljesítményt nyújt a Frank Darabont közreműködésével készült sorozat. Csak összehasonlításképpen az AMC két elitsorozata, az Emmy-vel agyondíjazott Mad Men és Breaking Bad nagyjából 2-2,5 milliós átlagnézettséget produkált, míg az idei másik újonc, a Rubicon 1,2 milliósat.