Szekeres Viktor
Két és fél milliós nézettséget produkált az RTL Klub
A Megasztár elmenekülésével könnyedén produkált két és fél milliós nézettséget az RTL Klub valóságshow-ja, az X-Faktor. Az első élő adás nézettsége ráadásul valószínűleg csak a kezdet volt, a továbbiakban még nőhet is a tábor.
Mivel a Megasztár péntekre költözött, így az RTL Klubnak nem volt nehéz dolga az X-Faktorral szombaton, könnyedén nyerte a nézettségi versenyt a TV2 vágóhídra küldött filmje, valamint az m1 Miss Marple-sorozata ellen. Cseppet sem meglepő, hogy a hét legnézettebb műsora a 18-49 éves nézők körében ismét az X-Faktor lett, szombat este a 18-49 éves nézők 55,2%-a választotta az RTL Klub zenei tehetségkutatóját. A teljes lakosságra vonatkoztatva a műsort 2,4 millióan követték figyelemmel. (Az Anyád lehetnék a TV2-n 497, az m1-en pedig az említett Agatha Christie-sorozat pedig 325 ezer nézőt vonzott.)
A sikerhez elég nagy netes aktivitás is kapcsolódott, hiszen az RTL Klub közleménye szerint a csatorna online felületeinek minden idők legjobb látogatottsági adatait hozta az X-Faktor első élő adása. Már szombaton este rekord közeli volt a látogatottság, de az igazi sikert a másnap hozta meg az RTL Klub Online számára: október 17-én vasárnap 294 705 egyedi látogató kereste fel az rtlklub.hu felületeit a Webaudit adatai szerint. Az X-Faktor műsoroldala 86 ezer látogatót vonzott, az RTL Most internetes portálon pedig 75 ezernél is többen nézték vissza az X-Faktor első döntőjét.
Mivel a Megasztár péntekre költözött, így az RTL Klubnak nem volt nehéz dolga az X-Faktorral szombaton, könnyedén nyerte a nézettségi versenyt a TV2 vágóhídra küldött filmje, valamint az m1 Miss Marple-sorozata ellen. Cseppet sem meglepő, hogy a hét legnézettebb műsora a 18-49 éves nézők körében ismét az X-Faktor lett, szombat este a 18-49 éves nézők 55,2%-a választotta az RTL Klub zenei tehetségkutatóját. A teljes lakosságra vonatkoztatva a műsort 2,4 millióan követték figyelemmel. (Az Anyád lehetnék a TV2-n 497, az m1-en pedig az említett Agatha Christie-sorozat pedig 325 ezer nézőt vonzott.)
A sikerhez elég nagy netes aktivitás is kapcsolódott, hiszen az RTL Klub közleménye szerint a csatorna online felületeinek minden idők legjobb látogatottsági adatait hozta az X-Faktor első élő adása. Már szombaton este rekord közeli volt a látogatottság, de az igazi sikert a másnap hozta meg az RTL Klub Online számára: október 17-én vasárnap 294 705 egyedi látogató kereste fel az rtlklub.hu felületeit a Webaudit adatai szerint. Az X-Faktor műsoroldala 86 ezer látogatót vonzott, az RTL Most internetes portálon pedig 75 ezernél is többen nézték vissza az X-Faktor első döntőjét.