Szekeres Viktor

Még manapság is készítenek béna filmplakátokat

Olykor zseniális megoldásokat üdvözölhetünk egyes mozifilmek plakátjain, azonban némely stúdiók bizonyos filmjeiknél még mindig avíttas módszereket használnak marketingeszközként.

Amerikában december 10-én mutatják be a jól sikerült, Anthony Zimmer című francia thriller feldolgozását, a The Tourist-ot, melynek hazai premierjére jelen állás szerint mindössze január első csütörtökéig kell várnunk. Úgy tűnik, hogy a Sony, az izgalmasnak tűnő romantikát mindenképp a két főszereplő sztárra, Johnny Deppre és Angelina Jolie-ra építve próbálja meg eladni.


Legalábbis ennek tudható be a kifejezetten fantáziamentes (első) plakát, mely nemsokára itthon is fel fog tűnni, s melyen egy olasz városskicc mellett mindössze a műfajra kevéssé utaló, "Minden akkor kezdődött, mikor találkozott egy nővel" mondat szerepel.


Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • Wittgen #6
    A francia film elég jó volt. Minőségileg is ütötte az amcsi filmek színvonalát. Nem hiszem, hogy hálivúd pluszt tudna hozzátenni.
  • Leslieke #5
    tényleg béna
  • bippo #4
    Nem cserélték fel, csak sosem figyelnek arra, hogy a képen és a szövegezésben ugyanolyan sorrenben legyenek a nevek.
    A kép adott, a neveket meg legtöbbször "fontossági" sorrendben írják.
    Gondolom ma Jolie neve jobban eladható, mint Deppé.

    (mondjuk amíg Depp nem tanul meg artikulálni, addig nálam is ilyen lesz a sorrend)
  • ADAMEX9 #3
    Minimál stílusa bejön. De miért cserélték fel a neveket a képek alatt?
  • bippo #2
    Elég szerencsétlen plakát. Ez alapján egy főzőcskés romantikus filmet tudnék elképzelni.

    Ha már trailer, miért az eredetinek a trailere van, miért nem az amcsié (is) ?
  • Jurij11 #1
    Valóban elég fapados egy kicsit:D