Szekeres Viktor
Az RTL és a TV2 mellett a Film+ Magyarország kedvenc csatornája
Korábban sokan hitték, hogy a letöltéseknek és a reklámokkal dúsított sugárzásoknak köszönhetően a filmek korszaka leáldozik a tévében, azonban még mindig sok embernek a tévében adott filmek jelentik az esti kikapcsolódást.
Elmúltak már azok az idők, amikor a három "nagyról" lehetett beszélni a magyar televíziózásban, hiszen az m1 lassan, de biztosan szakadt le hazán két kedvenc tévécsatornájától, az RTL Klubtól és a TV2-től. A leszakadást természetesen nem az össznézőszámot tekintve kell értelmezni, hiszen a közszolgálati csatorna rengeteg nyugdíjas kedvence a mai napig, hanem a 18-49-es kereskedelmi korosztály adatait nézve.
Egy ideig az először sorozatos csatornaként vitézkedő, majd a valóságshow-kkal a női célközönséget célba vevő Viasat 3 tűnt biztos esélyesnek az országos kereskedelmiek mögötti harmadik helyre, azonban egyre inkább úgy néz ki, hogy a bronzérem a filmjeivel vitézkedő Film+ csatorna jussa lesz. Múlt héten ugyanis főműsoridőben a 18-49 éves korosztály 28,5%-a nézte az RTL Klubot, a TV2-re 23,9%-uk kapcsolt, míg a dobogó alsó fokát a Film+ szerezte meg 4,8 %-kal, megelőzve az m1-et (4,5%-os közönségarány), majd következett a Viasat3 (4,3%) és a Cool(3,8%).
Elmúltak már azok az idők, amikor a három "nagyról" lehetett beszélni a magyar televíziózásban, hiszen az m1 lassan, de biztosan szakadt le hazán két kedvenc tévécsatornájától, az RTL Klubtól és a TV2-től. A leszakadást természetesen nem az össznézőszámot tekintve kell értelmezni, hiszen a közszolgálati csatorna rengeteg nyugdíjas kedvence a mai napig, hanem a 18-49-es kereskedelmi korosztály adatait nézve.
Egy ideig az először sorozatos csatornaként vitézkedő, majd a valóságshow-kkal a női célközönséget célba vevő Viasat 3 tűnt biztos esélyesnek az országos kereskedelmiek mögötti harmadik helyre, azonban egyre inkább úgy néz ki, hogy a bronzérem a filmjeivel vitézkedő Film+ csatorna jussa lesz. Múlt héten ugyanis főműsoridőben a 18-49 éves korosztály 28,5%-a nézte az RTL Klubot, a TV2-re 23,9%-uk kapcsolt, míg a dobogó alsó fokát a Film+ szerezte meg 4,8 %-kal, megelőzve az m1-et (4,5%-os közönségarány), majd következett a Viasat3 (4,3%) és a Cool(3,8%).