Szekeres Viktor
Sokakat érdekelt a magyar válogatott veresége
Több mint 350 ezren nézték végig a magyar labdarúgó-válogatott stockholmi vergődését a pénteki EB-selejtező mérkőzésen a SPORT1-en, mely csatorna péntek este a harmadik helyet szerezte meg a fiatal férfiak körében.
Úgy tűnik, hogy nem csak a magyar klubfoci, hanem a hazai nagyválogatott meccsei mellett is kitartanak a hazai futballfanatikusok - szerepeljen akármilyen rosszul a hazánkat képviselő tizenegy. Ennek legutóbbi jelét pénteken tapasztalhattuk meg, amikor is a magyar labdarúgó-válogatott első Eb-selejtezőjét több mint 376 ezren izgulták végig - az AGB mérései szerint. A meccs mellett végig kitartókon kívül egyébként összesen 850 ezren néztek bele a Svédország-Magyarország élő közvetítésbe a SPORT1-en minimum egy perc erejéig.
A hirdetők szempontjából fontosnak tartott 18-49 év közötti férfiak 15%-a választotta pénteken az Eb-selejtezőt, ezzel pedig a SPORT1 a 18-49 éves lakosság körében a harmadik legnézettebb csatorna volt az esti főműsoridőben, magasan megelőzve versenytársait. (Az első az RTL Klub volt 22,7%-os közönségaránnyal, ezután jött a TV2 16,7%-kal, majd a SPORT1 12%-kal. A negyedik helyen, leszakadva a Film+ 6,3%-ot produkált.)
Úgy tűnik, hogy nem csak a magyar klubfoci, hanem a hazai nagyválogatott meccsei mellett is kitartanak a hazai futballfanatikusok - szerepeljen akármilyen rosszul a hazánkat képviselő tizenegy. Ennek legutóbbi jelét pénteken tapasztalhattuk meg, amikor is a magyar labdarúgó-válogatott első Eb-selejtezőjét több mint 376 ezren izgulták végig - az AGB mérései szerint. A meccs mellett végig kitartókon kívül egyébként összesen 850 ezren néztek bele a Svédország-Magyarország élő közvetítésbe a SPORT1-en minimum egy perc erejéig.
A hirdetők szempontjából fontosnak tartott 18-49 év közötti férfiak 15%-a választotta pénteken az Eb-selejtezőt, ezzel pedig a SPORT1 a 18-49 éves lakosság körében a harmadik legnézettebb csatorna volt az esti főműsoridőben, magasan megelőzve versenytársait. (Az első az RTL Klub volt 22,7%-os közönségaránnyal, ezután jött a TV2 16,7%-kal, majd a SPORT1 12%-kal. A negyedik helyen, leszakadva a Film+ 6,3%-ot produkált.)