Szekeres Viktor
A Piranha 3D tévés reklámjai sem viccelnek
A YouTube-on se szeri, se száma a Piranha 3D tévés reklámjainak. A nagy kérdés, hogy a fiatal célközönség mennyire lesz vevő a bulizós és vidám vérontásra, aminek még talán mondanivalója is lesz.
A szokottnál is erősebben koncentrál a Piranha 3D gyártója, a Dimension Films, Alexandre Aja új horrorjának tévés marketingjére, hisz egyre többféle spot látható a különböző amerikai csatornákon. Ez már csak azért is meglepő, mert a tévében közel sem lehet annyi mindent megmutatni, mint egy korhatáros előzetesben. De a tinikből és fiatal felnőttekből álló célközönség tagjai leginkább így érhetőek el.
Miközben a magyar premierről még mindig semmi információ, Amerikában már augusztus 20-tól látható lesz a film, négy másik alkotás, többek között a Vampire Suck, társaságában. A filmet 3D-ben forgatták, de Amerikában pár 2D-s moziban is meg lehet majd nézni. Nálunk, ha moziba is kerül a Piranha 3D, valószínűleg a Véres Valentinhoz és a Végső állomás negyedik részéhez hasonlóan, nem kap 2D-s változatot.
A szokottnál is erősebben koncentrál a Piranha 3D gyártója, a Dimension Films, Alexandre Aja új horrorjának tévés marketingjére, hisz egyre többféle spot látható a különböző amerikai csatornákon. Ez már csak azért is meglepő, mert a tévében közel sem lehet annyi mindent megmutatni, mint egy korhatáros előzetesben. De a tinikből és fiatal felnőttekből álló célközönség tagjai leginkább így érhetőek el.
Miközben a magyar premierről még mindig semmi információ, Amerikában már augusztus 20-tól látható lesz a film, négy másik alkotás, többek között a Vampire Suck, társaságában. A filmet 3D-ben forgatták, de Amerikában pár 2D-s moziban is meg lehet majd nézni. Nálunk, ha moziba is kerül a Piranha 3D, valószínűleg a Véres Valentinhoz és a Végső állomás negyedik részéhez hasonlóan, nem kap 2D-s változatot.