Szekeres Viktor

Nem költenek sokat az új Judge Dredd-filmre

Független forrásokból készülhet el az új, 3D-s, Dredd bíró mozifilm, melynek érdekessége, hogy feleannyiba fog kerülni, mint Sylvester Stallone 1995-ös, hatalmasat bukó verziója, melyet nem is vesz figyelembe az író.

A Deadline Hollywood értesülései szerint a DNA Films, a Reliance Big Entertainment és az IM Global összeállt, hogy elkészítsék a Judge Dredd című képregény újabb adaptációját. A tervek szerint Dredd bíró legújabb eljövetele 3D-ben kerülne a mozikba. A futurisztikus történet előző feldolgozása 1995-ben került sor, de akkor Sylverster Stallone és Rob Schneider filmje a remek nyári premierdátum ellenére is csúfosat bukott, mindössze 34 millió dollár bevételt hozott Amerikában.


Az új Judge Dreddet Alex Garland, a 28 nappal később és a Napfény forgatókönyvírója fogja megírni, a rendező pedig az a Pete Travis lesz, aki nemrég a Nyolc tanút készítette el. A tervek szerint a reboot költségvetése nem lépné át az 50 millió dollárt, ami már csak azért is meglepő, mert az 1995-ös Stallone-film 90 millióból készült, ami mai értéken 150-160 milliós alkotásnak felelne meg. A történet egyébként egy olyan jövőbeni világban játszódik, ahol a rendőrök egyszemélyben válhatnak bíróvá, esküdtté, vagy ha kell, hóhérrá. Az új film nem fogja figyelembe venni a 95-ös verziót, inkább a képregényes gyökerekhez tér vissza.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • Kornan #14
    Én is így gondoltam. De az ember azt hinné ,hogy a jó filmek sikeresek és megtermelik a kiadást. A rosszak meg nem.
  • Gyuszopapa #13
    Pedig ha tetszik ha nem nekem akkor is tetszett.
  • winnie #12
    "Szar forgatókönyv, korhatár letolása, gügyögössé simított, kerekített narratíva..."

    logikus., a hollywoodi filmek elsőszámű bukásának okai. a forgatókönyv. meg a korhatár. de főleg a "kerekített narratíva". ezt tanítják is. az azért forduljon meg a fejedben, hogy ilyesmit csak az tud, aki megnézi. amikor döntened kell, hogy új filmet nézz meg, akkor nem tudod, hogy milyen. azért bukott, mert stallone nem érdekelt akkor sok embert és a judge dredd sem izgatott fel sokakat.
  • czyi #11
    ha valaki a hollywoodi filmtermés kapcsán bukásról beszél, sohasem kritikai vonalon közelíti meg az alkotást. pusztán gazdaságilag. ha egy film bukott, azt jelenti, a pénztárakban bukott meg, és/vagy nem termelte meg azt a pénzt, amit ráfordítottak. ez a bukás.
  • Kornan #10
    Jah nekem is gyerekkoromban nagyon tetszett a régi, magyar szinkronja is tök jó. Nem vágom miért volt akkora bukás.
  • Silenzio #9
    Szar forgatókönyv, korhatár letolása, gügyögössé simított, kerekített narratíva... Emiatt bukott. Ugyanolyan fos volt, mint a RoboCop 3. Nem a korhatárt hiányoltam, azt a tendenciát utálom, hogy egyszersmind a gyerkőcök kedvence kellett, hogy legyen, és emiatt a 20-on fölüli korosztálynak élvezhetetlenné vált. Nos, akkoriban én ugyan nem voltam még 20, de már akkor rühelltem. A látvány viszont 1-2 itteni kommentelővel vitába szállva viszont teljesen hozta a korszellemet. Csak épp stílusa nem volt.
  • winnie #8
    csak az volt a gond, hogy valamiért a kutyát nem érdekelte? a kampány miatt? ezzel indult el stallone hanyatlása.
  • crowmf #7
    nem volt a régivel semmi gond hamarabb leülök megnézni mint a mostani premiernek beharangozott borzalmakat.
  • winnie #6
    a trailert megnézve a díszletekkel nem spóroltak. meg a jelmezekkel, kellékekkel:)
  • kanduhr #5
    90 millába került anno? Abból minimum a fele mehetett Stallonénak, mert a CGI már akkor vérgagyi volt benne.