Szekeres Viktor
A film, amelynek rendezője nem engedte a 3D-konverziót
Majdnem 3D-s lett a Rémálom az Elm utcában feldolgozása is, azonban a film rendezője nemet mondott a stúdió felkérésére. Hogy jól döntött-e, az majd kiderül a bevételek láttán.
Miközben a legtöbb hollywoodi stúdió ezen percekben is azt keresi-kutatja, hogy melyik hagyományos filmjét konvertálhatná át 3D-be, addig akadnak filmkészítők, akik ellenállnak az idők hívó szavának. Míg a Titánok harca vagy az Alice Csodaországban megkapta a neki járó 3D-s konverziót, addig a Rémálom az Elm utcában megmaradt 2D-snek.
Samuel Bayer, a feldolgozás rendezője nemet mondott a New Line felkérésére, s nem járult hozzá filmjének utólagos konverziójához, ami többek között azért sem csoda, mert a tavalyi év két 3D-horrorja, a Véres Valentin és a Végső állomás eleve 3D-ben forgott. "A filmet 2D-ben forgattuk és 2D-ben terveztük bemutatni. Úgy is fogjuk." Bayer azt is elmondta, hogy nem rajongója az ötletnek, miszerint Hollywood legnevesebb filmjei is 3D-s konverziót kapnának.
Miközben a legtöbb hollywoodi stúdió ezen percekben is azt keresi-kutatja, hogy melyik hagyományos filmjét konvertálhatná át 3D-be, addig akadnak filmkészítők, akik ellenállnak az idők hívó szavának. Míg a Titánok harca vagy az Alice Csodaországban megkapta a neki járó 3D-s konverziót, addig a Rémálom az Elm utcában megmaradt 2D-snek.
Samuel Bayer, a feldolgozás rendezője nemet mondott a New Line felkérésére, s nem járult hozzá filmjének utólagos konverziójához, ami többek között azért sem csoda, mert a tavalyi év két 3D-horrorja, a Véres Valentin és a Végső állomás eleve 3D-ben forgott. "A filmet 2D-ben forgattuk és 2D-ben terveztük bemutatni. Úgy is fogjuk." Bayer azt is elmondta, hogy nem rajongója az ötletnek, miszerint Hollywood legnevesebb filmjei is 3D-s konverziót kapnának.