Szekeres Viktor
Lőttek az ingyenes sorozatnézésnek
Nemsokára fizetnie kell annak, aki a Hulu régebbi sorozatokat vagy új sorozatok korábbi epizódjait akarja megnézni. Az új, HuluPlus szolgáltatás keretén belül ugyanis csak a legfrissebb öt rész lesz ingyen elérhető.
Az amerikai sorozatrajongók Mekkája a Hulu, mely nem véletlenül népszerű videós oldal, hiszen rengeteg sorozatot lehet rajta megtekinteni, régieket és újakat egyaránt. Persze ez a tengerentúlon nem számít szokatlannak, hiszen a YouTube is több sorozatnak otthont ad hivatalos formában, sőt, a legtöbb szériát az epizódok leadása után egy ideig a csatornák honlapjain is meg lehet nézni utólag - ingyen és bérmentve.
Május 24-től, a tévés évad végétől a Hulu elkezdi tesztelni fizetős szolgáltatását. A tervek szerint az oldal továbbra is minden díjfizetés nélkül hozzáférést engedne az aktuális sorozatok legfrissebb öt epizódjához, azonban a régebbi részeket a felhasználók csak havi 9 dollár 95 cent kifizetése ellenében nézhetnék meg. A YouTube mögött a második legnépszerűbb videós oldal már jelenleg is hoz profitot, sőt, a News Corp., az NBC Universal és Walt Disney Co. gyermeke 100 milliós éves bevételre tett szert reklámokból.
Az amerikai sorozatrajongók Mekkája a Hulu, mely nem véletlenül népszerű videós oldal, hiszen rengeteg sorozatot lehet rajta megtekinteni, régieket és újakat egyaránt. Persze ez a tengerentúlon nem számít szokatlannak, hiszen a YouTube is több sorozatnak otthont ad hivatalos formában, sőt, a legtöbb szériát az epizódok leadása után egy ideig a csatornák honlapjain is meg lehet nézni utólag - ingyen és bérmentve.
Május 24-től, a tévés évad végétől a Hulu elkezdi tesztelni fizetős szolgáltatását. A tervek szerint az oldal továbbra is minden díjfizetés nélkül hozzáférést engedne az aktuális sorozatok legfrissebb öt epizódjához, azonban a régebbi részeket a felhasználók csak havi 9 dollár 95 cent kifizetése ellenében nézhetnék meg. A YouTube mögött a második legnépszerűbb videós oldal már jelenleg is hoz profitot, sőt, a News Corp., az NBC Universal és Walt Disney Co. gyermeke 100 milliós éves bevételre tett szert reklámokból.