Szekeres Viktor

Transformers után LEGO-film

Ahogy várható volt, a Transformers és a G.I. Joe-filmek után, de a többi Hasbro (Torpedó, Monpoly, Ouija, Clue) és Mattel-film előtt, megérkezhet egy újabb gyerekjátékból készült mozifilm, mely a népszerű építős játékra, a LEGO-ra alapulna.

A Variety információi szerint a Warner Bros. Pictures igencsak komolyan gondolja, hogy filmvászonra viszi a világ egyik kedvenc játékát, a LEGO-t. A hírek szerint a családi komédia műfajú filmet Dan és Kevin Hageman fogja írni és afféle hibrid, félig animációs, félig élőszereplős alkotás lesz.

A Warner természetesen hét lakat alatt őrzi a történetet, de a lap úgy tudja, hogy nagyrészt a LEGO-világban fog játszódni, a főhősök ott fognak különféle kalandokat átélni. Dan Lin és Roy Lee producerek a filmben a LEGO cég kérésére meg akarják jeleníteni azokat az értékeket, amit a játék képvisel.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • 05lampard #29
    én a Rubik-kocka filmre adnék 300 millió ft-ot. Ha a Kis Vukk gárdája csinálja, akkor 500 milliót is megér. Tuti siker!
  • Nazir #28
    Én a ki nevet a végénre lennék kiváncsi de nem tom h az Mattel játék volt e.
    Aztánmeg a monopoly szerintem többször megjelent már filmekben ingatlanspekuláció név alatt.
  • cateran #27
    "de a többi Hasbro (Torpedó, Monpoly, Ouija, Clue) és Mattel-film előtt"
    Kimaradt ugyan 1 o, de azért ki lehet sakkozni mi az a szó:)
  • Quantumleap #26
    Monopolyból nem készül mozifilm? :)
  • TeDDyRuSh #25
    Félek elég pixeles lesz a LEGO movie...Bruhaha

  • TeDDyRuSh #24
    Az ötlethez: forgatókönyves berkekben köztudott, hogy ötletekből nincs hiány. A stúdióknak több teremnyi forgatókönyv van raktáron. Már nem inkább maguknak vásárolnak, hanem a konkurenciától "elvásárolnak" egy-két jó forgatókönyvnél. Ezért inkább a múlt évi sztrájk, a TV csatornáknak okozott nagyobb gondot. A lényeg inkább az aktualitás, trendek, szokások amihez igazítják a megjelenéseket. Persze az egészet tetőzi, hogy ki áll a filmek mögött, illetve ki rendezi.

    Természetesen vannak "aduászok", amik "bármikor" sikert arathatnak ha elkészítik, és biztos profitot jelentenek.

    A folytatásos brandek sikere, vagy áll sikere talán azért ekkora, mert ami valahol, valamikor sikert aratott, azzal valószínű kisebb a csalódás lehetősége. Főleg ebben a fájlcserélős világban, amikor nem kell feltétlen moziba mászni egy jó filmért. És ez a másik oldalon is igaz, hisz a filmgyártó is szívesebben ruház be egy olyan filmbe, ahol a név/brand garantál legalább 100 millát. Főleg, hogy a "megéri/bukta" arány egyre nagyobb.
  • Szolnokboy1 #23
    de belátható, hogy ha kevesebb lenne a folytatás és a franchise filmek, akkor többen mennének az újra. most hiába tesznek be a mezőnybe 1-2 indie filmet, ha ott vannak a látványos blockbusterek, amik történetesen folytatások vagy remakeek. ez csak a mai tendenciára igaz. ha valami csodával határos módon úgy döntenének, hogy minden készülő film teljesen tiszta lappal (új cím, történet, karakterek, stb) indít és beraknának sokkal több független és külföldi filmet a kínálatba, akkor értelemszerűen ezeknek is megugrana a nézettsége. nyilván erre nem sok esély van a mai helyzetben. az meg hülyeség, hogy a nézőkre fogjuk. a néző arra megy, amit játszanak, mivel másra nem is nagyon tudna. a soloist, a hurt locker, sunshine cleaning mekkora kampányt kaptak? volt 1-1 trailer esetleg néhány poszter itt-ott és ennyi. ettől ne is várjanak csodát. (megjegyzem, valószínűleg nem is blockbustereknek szánták ezeket alapvetően)
  • winnie #22
    sehol nincs leírva, de csak a nagyon naiv hiheti, hogy a blikkvásárlók (értsd: a tömeg) igenis az újat akarják (más országok bulvárlapjaival be lehet helyettesíteni).

    egy hangoveres sikerre (mondhattam volna a többi idei sleeper sikert is: hurt locker, (500) days of summer, sunshine cleaning - ennyi. 3 volt.) jut 10 bukás.

    nem mintha nagy film lett volna, de nem remake/reboot a perfect getaway múlt hétről. bukta. kit érdekelt a soloist? senkit. adventureland? 8 embert. 12 rounds? miss march? szánalmas 2 milliót szedett össze a premier hétvégén? a fired up? már a tinikomédiák sem jönek be. sex drive dettó.

    nem folytatom a sort. a hangovernél azért fontos volt a kampány, amire többet költöttek el, mint a fent említett másik 3 siker(kis)filmre összesen.

    "ebből simán látszik, hogy nem csak a folytatások és a brand-ek érdeklik az embereket"

    nem csak azok, de jobbára azok. attól, hogy olykor megnéznek mást is, nem leszünk előrébb. és, ha választani lehet, akkor meg még egyértelműbb a választás eredménye.

    (ha megnéznénk, hogy itt, az sg-n ki milyen filmeket nézett, akkor is látszana az ízlés. pedig senki nem mondhatja, hogy ne lett volna választék.)
  • m minnifield #21
    kérnémszépentisztelettel, lesz itt még fekete péter, csattogós falepke, dobolós lemezmaci, kakasosnyalóka valamint dominó film is előbb-utóbb!
  • Szolnokboy1 #20
    az hova van leírva, hogy a nézők nem nyitottak az újra? szerintem sehol. nyilván megnézik az XY5-öt, ha nincs más. megnézed ezt az évet eddig, a filmek tetemes százaléka folytatás, remake, reboot volt. ezek mennek a moziban, ezt nézik. a hangover is példa, nem? ebből simán látszik, hogy nem csak a folytatások és a brand-ek érdeklik az embereket. most itt ez a legó izé, amire ráfoghatjuk, hogy próbálkozás az újra, de mondjuk szánalmas. viszont az is látszik, hogy - ha neked jobban tetszik így - a stúdiófőnökök ötlet - és pénz? - hiányában szenvednek, ha tisztán megbízásos alapon, minden alkotói ambíciót mellőzve csinálnak filmet.