Szekeres Viktor
Az amerikai stúdió törölte a magyar premiert
Ilyen sem fordul elő túl gyakran, hogy Amerikából szólnak a hazai forgalmazók egyikének, hogy nem kéne bemutatni az egyik filmet. Ez főleg annak fényében érdekes, hogy tavaly az Intercom nem egy olyan film mozis premierjét is vállalta, melyekről lerítt, hogy azonnali bukták lesznek.
Bár az Üresfejű Eddie Murphy révén itthon néminemű érdeklődésre azért számot tarthatott, a nálunk kvázi ismeretlen Rainn Wilson főszereplésével készült Meztelen dobos végképp esélytelen volt, s mégis, az amerikai bukás ellenére nálunk is megnézhette 6200 néző, hogy az év 158. legsikeresebb filmje lehessen.
Hogy az előrelátható bukás vagy más volt az oka annak, hogy a Sony arra kérte az Intercomot, hogy a Bűn árfolyama (The International) című Clive Owen-Naomi Watts felnőtt thrillert vegyék le a műsorról és a március 19-i premier helyett csak DVD-n adják ki, azt nem tudni, az viszont biztos, hogy az 50 milliós produkció mind Amerikában, mind a világ többi részén meglehetősen gyér érdeklődés mellett futott (eddig 24 millió amerikai és 14 millió nemzetközi dollár folyt be a jegybevételekből.)
Bár az Üresfejű Eddie Murphy révén itthon néminemű érdeklődésre azért számot tarthatott, a nálunk kvázi ismeretlen Rainn Wilson főszereplésével készült Meztelen dobos végképp esélytelen volt, s mégis, az amerikai bukás ellenére nálunk is megnézhette 6200 néző, hogy az év 158. legsikeresebb filmje lehessen.
Hogy az előrelátható bukás vagy más volt az oka annak, hogy a Sony arra kérte az Intercomot, hogy a Bűn árfolyama (The International) című Clive Owen-Naomi Watts felnőtt thrillert vegyék le a műsorról és a március 19-i premier helyett csak DVD-n adják ki, azt nem tudni, az viszont biztos, hogy az 50 milliós produkció mind Amerikában, mind a világ többi részén meglehetősen gyér érdeklődés mellett futott (eddig 24 millió amerikai és 14 millió nemzetközi dollár folyt be a jegybevételekből.)