Szekeres Viktor

Magyar film nyomta le a Benjamin Buttont

Annak ellenére, hogy Oscarra készült a Benjamin Button, mégis remekül eladható a közönségnek, s a sztároknak és a remek különleges effekteknek köszönhetően Amerikában nagyon hamar átlépte a 100 milliós bevételi határt.

Éppen ezért nem is csoda, hogy a Benjamin Button hazai premierje is sikeres volt, hiszen az Intercom filmjét premierjének hetében 25923-an látták csak Budapesten - ezzel az eredménnyel máskor simán első helyet lehet szerezni, azonban most mégsem volt elegendő.

Nem, hiszen a Made In Hungáriára tódultak az emberek, s Fonyó Gergely filmjének budapesti nézőket nyilvántartó számlálója a csütörtöktől szerdáig tartó időszak végére 27133-on állapodott meg, ami nagyjából megegyezik a tavaly februári Sas Tamás-film, a 9 és fél randi nyitányával. (Az elmúlt hetek magyar premierjei közül a Valami Amerika 2. ennél jobban, míg a Kaméleon gyengébben kezdett.). A heti első Made in Hungária és a Benjamin Button mögött egyébként a Volt szerezte meg a harmadik helyet, a Disney-film nézőszáma alig harmadával csökkent a második hétre, ami felettébb figyelemreméltó.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)