Napi Online
Oscar nélkül marad a GM
Oscart elhagyja az egyik legnagyobb hirdetője: a General Motors jövőre már nem szponzorálja az Academy Awardsot, vagyis az Oscar-díjak átadási ceremóniáját - értesült a The Wall Street Journal.
Az autóipari óriás jó ideje a sztárparádé legnagyobb támogatói közé tartozott, idén februárban például a TNS Media adatai szerint 13,5 millió dollárt fizetett azért, hogy hirdetéseivel jelen legyen az ABC televízió által közvetített gálaműsorban. A Walt Disney-csoporthoz tartozó ABC nem kommentálta a hírt, de megfigyelők szerint nem fog nehézségeket okozni számára a GM helyének a betöltése, mert a csökkenő nézettség ellenére még mindig az Oscar éjszakája számít az év egyik legfontosabb és hirdetői szempontból legvonzóbb eseményének nemcsak az USA-ban, hanem szerte a világon.
A recessziós félelmek és az elszabadult üzemanyagárak miatt zsugorodó eladásokkal küszködő GM általában kevesebbet akar költeni televíziós hirdetésekre - írta a WSJ -, inkább az internetes, illetve általában a célzottabb és jobban mérhető hatású reklámokat preferálja majd. Ez vélhetőleg nagy fejfájást okoz majd az USA-ban a kisebb tévécsatornáknak, de akár az országosaknak is, tekintve, hogy az autógyártó hagyományosan a tévés hirdetési piac legfontosabb vásárlói közé tartozott eddig.
Az autóipari óriás jó ideje a sztárparádé legnagyobb támogatói közé tartozott, idén februárban például a TNS Media adatai szerint 13,5 millió dollárt fizetett azért, hogy hirdetéseivel jelen legyen az ABC televízió által közvetített gálaműsorban. A Walt Disney-csoporthoz tartozó ABC nem kommentálta a hírt, de megfigyelők szerint nem fog nehézségeket okozni számára a GM helyének a betöltése, mert a csökkenő nézettség ellenére még mindig az Oscar éjszakája számít az év egyik legfontosabb és hirdetői szempontból legvonzóbb eseményének nemcsak az USA-ban, hanem szerte a világon.
A recessziós félelmek és az elszabadult üzemanyagárak miatt zsugorodó eladásokkal küszködő GM általában kevesebbet akar költeni televíziós hirdetésekre - írta a WSJ -, inkább az internetes, illetve általában a célzottabb és jobban mérhető hatású reklámokat preferálja majd. Ez vélhetőleg nagy fejfájást okoz majd az USA-ban a kisebb tévécsatornáknak, de akár az országosaknak is, tekintve, hogy az autógyártó hagyományosan a tévés hirdetési piac legfontosabb vásárlói közé tartozott eddig.