SG.hu·

Itthon is megbukik Uri Geller show-ja?

A TV2 sok mindent (időt, pénzt) áldozott a Kiválasztottra és nyilvánvalóan a tavasz nagy durranását akarták elkészíteni Uri Gellerrel, azonban Izraellel, Németországgal és Hollandiával szemben hazánkban úgy tűnik, hogy besül az utódkereső valóságshow.

Meglehet, hogy a hazai (mondjuk ki) béna megvalósítás, esetleg a gyakran hibázó versenyzők érdektelensége miatt fordulhat elő, hogy az Amerika kivételével majdnem mindenhol nézettségi listákat vezető produkciót idehaza egy sokat ismételt Jackie Chan-film is simán padlóra tudta küldeni.


Sőt mi több, előző héten az RTL Klub azt is megengedhette magának, hogy a hajdan mozikban vetített és nálunk bukott Evolúcióval támadja be Uri Gellert, s tette ezt sikerrel. A 18-49-es célkorosztályban a filmet 491 ezren látták, míg az izraeli-magyar kanálhajlítót csak 441 ezren.

Bár úgy teljes a kép, hogy ha az idősebb és a nagyon fiatal nézőket is beleszámoljuk a nézettségi adatokba (így már győzött a Kiválasztott) csakhogy ez a TV2-t egy cseppet sem vigasztalja.

Kapcsolódó cikkek és linkek

Hozzászólások

Jelentkezz be a hozzászóláshoz.

© Hirvaer2008. 05. 09.. 16:08||#43
Ez marha jó:D:D
Kíváncsi vagyok hogy csinálta
© totya42008. 05. 06.. 22:18||#42
Ezek szerint csak nekem tetszik a mûsor? Be rossz nekem :) Mindenesetre egy óra beindult ami azelõtt nem járt... :)
© pjke2008. 05. 06.. 14:13||#41
Uri Geller ugyan már!!!
EZT NÉZZÉTEK!!!TÉNYLEG MÚKODIK

http://youtube.com/watch?v=69GMr3RlpgU&feature=relatedMÚKODJ
© Iamzozo2008. 05. 05.. 15:56||#40
Azért azt hittem nagyobbat üt ez a mûsor.. Viszont jó lenne már valamit ki is találni, nem mindent csak "megvenni-behozni".

"A sztár hagyományos jelentése csillag, fényesen ragyogó csillag. Olyan személyt neveznek így, aki maradandó alkotásai és népszerûsége révén örökké a filmmûvészet, a zenemûvészet, vagy általánosságban az elõadó- és alkotómûvészet „egén ragyog”."

"A magyar nyelvhasználatban a sztár jelentése: „híresség”.
A magyarországi média kommunikációjában a sztár jelentése: „szereplõ”."

Bõvebben itt:
http://hu.wikipedia.org/wiki/Szt%C3%A1r

Jellemzõ leírás és egyetértek a korábbival: aki azért mert szombat vagy hétfõ este a tv-ben szerepel még nem "sztár". A sztárság nem idényre szól, meg egy nyárra. Kereskedelmi tv, azért megy neki mert pénzt termel, a lényeg hogy nézd, így lokko-val egyetértek. Gyõzi azért jött vissza mert "igény" volt rá (sajnos igény).
© lokko2008. 05. 05.. 15:44||#39
nem félre vannak nevelve, hanem máshogy ...

lehet szídni azt ami most van, de nincs értelme, mert nem a nagyokos mûvelõdni vágyó magyar a médaifogyasztók gerinchada, akiknek szokása nagyon büszkének lenni egetverõ jólnépnevelt intellektusunkra ... de érdemes megvizsgálni, hogy mit nyerünk és mit veszítünk hogy közben marketingpiaci kontroll alá került a média?
globálisan butábbak lettünk?
netessékmondani! miben?
a szoci idõkben népnevelt generációk társadalmi hatékonyságát milyen minõségben szolgálta az akkori média ??? és a jelenlegiét milyen szinten rontja el ???

aki mûveldõni akar elkapcsol ... mert van még csatorna a két nagy kereskedelmi TV-n túl
© Kferro2008. 05. 05.. 14:15||#38
Régebben, gyerekkoromban (ahogy te fogalmazol, "szoci idõkben") volt olyan, hogy Családi kör, ami különbözõ társdalmi, szociális problémákkal foglalkozott. Elõször volt egy kisfilm, ami egy adott szituációt mutatott be, majd szakértõk beszélgettek az adott problémáról. Gyerekkoromban nagyon unalmasnak találtam ezt a mûsort, de ma, felnõtt fejjel a fél karomat odaadnám érte. Talán nem lenne ennyire félrenevelve a mai fiatal...
© lokko2008. 05. 05.. 13:22||#37
csak addig esszük ész nélkül azt, amit elénk raknak, míg nincs választási lehetõségünk ... izomól konkuráló tévécsatornák mûsorkínálata erõsen konvergál a nézõi igények irányába, nem pedig fordítva, hogy az igények idomunak a kínálathoz
(a szoci idõkben a krimisorozatok voltak legnézettebb mûsorok)
© Kferro2008. 05. 05.. 13:02||#36
Én meg azt mondom, az emberek azt nézik, amit eléjük raknak. Ha elterjedtebb lenne a minõségibb, neadjisten igényesebb mûsor, ami esetleg ad is valamit az ember személyiségfejlõdéséhez, akkor az emberek azt néznék. Van amikor én is csak egy üres, a szememet lekötni kész mûsort szeretek nézni, de van, amikor a mélyebb, gondolkodást igénylõ mûsorokra vágyom, ám sajna ilyen igen ritkán van a magyar televíziózásban, emberi mûsorsávban...
© lokko2008. 05. 05.. 12:34||#35
nagyon rossz végérõl szemléljük a témát. Antal Imre azzal amit csinált a mai korban képtelen lett volna nézhetõ, sikeres mûsort csinálni ... tény hogy a szoci, nagyon durván belterjes médiavilágában nagy ember volt, de akkor egy teljesen más kort éltünk ... ma nem olyan mûsort kell csinálni ami egy pártbizottság szerint minõségi szocialista szórakozást nyújt a minõségi proletár többségnek, hanem olyat amit az aktív vásárlóerõ önszántából hajlandó megnézni, a széles spektrumú konkurencia ellenére is ... nem a média butítja el az embereket, hanem az emberek ízlése alapból nem olyan, hogy azt kultúrálisan minõséginek tekinthetõ lenne.
Ez ellen zúgolódni kb olyan mint lázadni a gravitáció ellen
© robos2008. 05. 05.. 11:49||#34
A TV2 ezekkel a sorra bukott mûsoraival azt éri el a nézõkben, h innentõl kezdve eleve úgy állnak majd a csatornához, h na ezt se nézem, úgyis megbukik ez is, és eleve nem lesz nézettsége bármi is legyen az. De errõl csak õk tehetnek, szal IJ!
A mûsor kész kudarc mint az össze többi...

Btw, vki nem tud infót az RTL-es Street Magic Show-ról, h vajon ezt látva bele mer vágni a RöTöLö is egy ilyen mûsorba, vagy inkább õk kihagyják ezt??