SG.hu·

Craig: "Amíg mozdulni tudok, Bond maradok"

"Amíg mozdulni tudok, Bond maradok. Eszem ágában sincs feladni" - tagadta Daniel Craig brit filmsztár azokat a híreszteléseket, hogy három 007-mozira szóló szerződése után kiszállna a Bond-filmekből.

A 40 éves színész a The Sun című brit pletykalapnak nyilatkozott az Quantum Of Solace című 22. Bond-epizód panamai forgatásán. Craig két éve a Casino Royale-ban debütált a brit titkosszolgálat hírhedt ügynökeként, s rögtön akkora sikerrel, hogy a kalandfilm minden idők legnagyobb Bond-bevételét hozta: világszerte 325 millió fontot (közel 104 milliárd forint).

Nyilvánvaló, hogy a Bond-sorozat mögött álló Barbara Broccoli producernek esze ágában sincs megszabadulni tőle. A cikk szerint Broccoli és sztárja kitűnő kapcsolatban vannak egymással. A producernő közbe is vágott, amikor az újságíró az új film meztelen jeleneteiről faggatózott: "Minden nap megpróbálom rávenni, hogy ledobja a ruháit" - viccelődött. Ám a színész végül bevallotta, hogy a sztoriban "van egy kis meztelenkedés", de azért nem lesz anyaszült meztelen.


A sztár humorral ütötte el a Satsuki Mitchell amerikai producerrel készülő házasságáról szóló híreket: "Ez rendkívül fontos dolog az ember életében. Nem fogok hivatalos bejelentést tenni, mert én nem vagyok a királyi család tagja". Az újság azonban megszellőztette, hogy a hároméves ismeretség immár komollyá vált: a 29 éves producer, aki naponta meglátogatta a színészt a forgatáson, platinafoglalatú gyémántköves Cartier-gyűrűt kapott Craigtől szerelme zálogául, és a pár bensőséges ceremóniával akar egybekelni az új Bond-bemutató után. A The Sun forrásának szavait eddig senki sem erősítette meg, az azonban bizonyos, hogy a film premierjére novemberben kerül majd sor.

Kapcsolódó cikkek és linkek

Hozzászólások

Jelentkezz be a hozzászóláshoz.

© Zocsi2008. 04. 19.. 22:20||#27
Azt azért szögezzük le, hogy akkor még lehet hogy nagy szám volt a labort mutogatni, meg a kütyüket, de az akkor volt. Már a '90-es évek akcióparódiái is tele voltak ilyen jelenetekkel. Mára az embereknek sztem nem kell ez, mert tudják, hogy egy akcióhõs vagy szuperhõs, ill. titkosügynöknek vannak ilyen cuccai. A Bond széria pont errõl is lett híres, hogy mindig a kornak megfelelõ legmodernebb és legtrendibb cuccokat használja, és a filmzene is, meg minden ennek megfelelõen van megkomponálva, kiválasztva. Bond nevéhez nem kellenek a kütyübemutatások.
Nekem pl. a CR ezért is tetszett, mert ilyen szempontból sallangmentes. Nem próbálja szájbarágni Bond karakterét. Viszont tudtak újítani benne és alapjában véve azért hihetõ volt. A darun ugrálós rész ugyan nekem is meredek volt egy kicsit, meg a balesete az autóval, de seráfütty... Ez még mindig jobb, mint a Brosnan által használt kütyük, amikrõl a nézõ egybõl tudta, hogy lehetetlen, hogy ilyen legyen. És lehet, hogy én vagyok túl "felvilágosult" szemléletû, de fáraszt és zavar, ha egy film így próbál szórakoztatni. Inkább legyen hitelesebb.
A Craig szerûs húzás... Hát igen... Valóban más lett a hangulata, de sztem ugyanúgy nagyon sokan be fognak ülni nagyon sokan moziba (megkockáztatom Te is) pont emiatt az újítás miatt. Pedighát a mai nézõnek nehéz újat mutatni...
© BobaFett2008. 04. 14.. 16:38||#26
Tudom népszerû teoria volt/van hogy azért volt a casino royale olyan amien, mert hogy elõzény, hát lehet, de a szememben irtó szar. Már ott elvágta magát amikor az elején Jackie Chanként ugrabugrált összevissza, a hosszú és unalmas kártyázás csak tetõzte a baj, és végleg elvágódott nálam amiért nem voltak benne siznte egyátalán "kütyük", meg titkos labor ahol bemutatják a cumókat, stb. Én gyerekként ezekbe szerettem bele, épp ezért Moore a kedvenc bondom. Nem igazán hat meg a bevételek, spiderman3-at is rengetegen megnézték... Egy biztos ezzel a Craig húzással és bondszerûtlen filmel elérték azt hogy a következõ filmet már nem fogom megnézni moziban, pedig az aranyszem óta mindet ott kezdtem...
© Zocsi2008. 04. 13.. 01:57||#25
Craig rulz... Már az akkori sajtóhírek is hangsúlyozták, hogy a Craig-féle karater sötétebb és feldúltabb lesz, mint az elõdei. Érthetõ, hisz a Casino Royale az elsõ komoly küldetése (ha jól tudom), karaktere tehát kiforratlan. A film és a rendezés pedig kiváló volt szerintem. Volt benne minden, ami egy Bond filmbe kell. Technika, jó csaj, fülledtség, ármány, lövöldözés és bunyó, élcelõdõ szócsaták és még több is, hisz Bond majdnem megtörik benne, de legalábbis a lelke mélyén egy kissé sérült emberré válik - ezért fogja ezután halomra kúrni a jó csajokat, kihasználva amazok kvalitásait. Szerintem ha a folytatás is ilyen szinvonalú lesz, akkor többet már nem is kívánhatunk! <#pias>
© nickwearby2008. 04. 11.. 16:18||#24
Ízlés kérdése,
nekem bejött,
és szerintem Craig is jó,
nem a szokásos szimpi fõhõs,
ami nekem nem is tetszett a régebbi 007-es filmekben,
hiszen Bond egy kíméletlen gyilkos (az állam szolgálatában, de akkor is).
© Enlight2008. 04. 10.. 23:20||#23
Nekem Roger Moore jött be leginkább a Bond-színészek közül, de ahogy olvasgatom a kommenteket, ezzel majdhogynem egyedül vagyok. De valahogy akkor is az õ karaktere fogott meg a legjobban, függetlenül attól, hogy mennyire áll közel vagy távol a Flemming-féle Bondtípustól.
© TomPowell2008. 04. 09.. 22:17||#22
Nincs harag. Való igaz, hogy Dalton Bondja kifejezetten érzelmes volt, de egyáltalán nem nyálas és tényleg jó színész. Pont ezért az egyik személyes kedvencem a Halálos rémületben. Jó hangulata van és õ volt az elsõ Bond, aki maga csinálta a veszélyes akciókat is. Nekem Morrenak az utolsó két filmje pont azért tetszett mert azok kifejezetten hihetõk voltak. Brosnantõl én még a Halj meg máskort is szeretem, mert az egész film tele van utalásokkal az elõzõ részekre. Mondjuk a leghihetõbbnek én pont A világ nem eléget tartom, meg talán a Holnap markábant. Craigben is csak igazat tudok adni neked és pont ezért bosszant, amikor az emberek (még a legtöbb kritikus is) azt mondja, hogy nem elég Bondos (értsd jóképû), vagy hogy hiányoznak a tipikus Bond elemek. Egyrészt ez egy elõzményfilm (amivel az index "kritikusa" nem volt tisztában, kapott is tõlem egy szép kis levelet😊), másrészt az angolok sosem a szépségükrõl voltak híresek és szerintem egy alsógatyamodellt az életben könnyebben tudnának beazonosítani, mint egy Craig-félét. Mondjuk ezt szerintem csak nálunk látják így, mert nyugaton csak jókat olvastam róla. Ezt bizonyítja az imdb 8 csillaga is, míg az elõtt az etalonnak tartott Goldfinger is csak 7,7-et kapott. A franc, megint hosszúra sikeredett ez a hozzászólás.
© adam first2008. 04. 09.. 21:09||#21
Semmi probléma, ne haragudj, hogy így hirtelen durván válaszoltam. Csak azért Dalton szerintem nagyon jó színész, nagyon ki tett magáért, sokan mégis rossz színésznek tartják, ami szerintem nem igaz. Brosnanel egyetértek, a Goldeneye, Holnap Markában még nagyon ott voltak (gyakorlatilag Brosnan érdeme, hogy még ma is él a széria), ráadásul visszatértek a reális, és összetettebb Bond ellenfelek (Carver, Alec). Gyakorlatilag Brosnant én eleinte nagyon imádtam, de A Világ Nem Elég óta, kicsit megtört a rajongásom vele kapcsolatban.
„egy sima akció filmet alapból lealáz.” Itt pl., gondolok a Halálos Fegyver és társaira (amik nem rossz filmek), de Dalton Bonda alapból lealázza. Robert Davi sajnos B kategóriás, viszont jó színész, szerintem ki tett magért, én róla el tudnám hinni, hogy egy kegyetlen drogbáró. Conneryval sincs problémám, az õ tehetsége vitathatatlan, bárhol bármikor el tudja játszani Bond szerepét, gondolok itt a Gyémántok az Örökkévalóságra, 4 év alatt kb. 10 évet öregedett még is, a vásznon kisujjából hozta James Bondot. Lazenby valóban szar volt, de ha azt nézzük, hogy egy csoki reklámmal a háta mögött, nulla színészi tapasztalattal választották Bondnak. De a tény az tény marad, õ volt a leggyengébb. A sors fintora, hogy a valaha készült leghûbb filmadaptációt láthattuk, a legrosszabb Bondal. Kár érte pedig a többi szereplõ Telly Savalas, Diana Rigg a maximumot hozták ki magukból. Visszatérve Daltonhoz, szerintem õ, egy nagyon jó színész, humor helyet érzelmekkel ruházta fel a 007-est. Durva volt, bár õ róla nehezen lehet elhinni, hogy csak úgy megölne bárkit is. Daniel Craig viszont teli találat õ róla elhiszem, hogy egy hidegvérû gyilkos, aki csak a munkájának él. Az ellenségei földhözragadtak akár csak Daltonnál. Mooreról direkt nem írok, mint embert õt tisztelem a legjobban, a filmjei viszont, csak eleinte tetszettek. Az 1977-es Kém, Aki Szeretett Engemtõl már nem tudtam elviselni, pedig Az aranypisztolyos, Élni és Halni Hagyniban még nagyon jó volt (leginkább a történet miatt), de a 77-es részben a fatális marhaságokat miatt... Viszont ez a rész rendelkezik a leggyönyörûbb Bond lánnyal és a legjobb fõcím dallal. (, Nobody Does it Better)
© TomPowell2008. 04. 09.. 20:08||#20
Kedves Adam First!
Látom szintén hozzám hasonló Bond rajongóval van dolgom. Azért írtam, hogy Connery az egyik legjobb (ha nem a legjobb)mert a regények olvasása közben, csak õt tudtam magam elõtt elképzelni (amíg nem láttam Craiget). Persze ez betudható a könyvekben is érzékelhetõ hidegháborús érának. Nem a kritikusok szavából indulok ki, mivel jórészüket nem is tekintem kritikusnak (lásd index, sg), de azzal azért szerintem mindenkinek tisztában kell lennie, hogy egy 46 éves sorozatnak vannak jobb és rosszabb pillanatai, így szerintem mindenkinek megvan a maga kedvenc Bondja és Bond-filmje. Nem azt írtam, hogy A magányos ügynök b-kategóriás, csupán azt hogy súrolja annak határát, és itt nem az akciójelenetekre gondolok - azokkal sosem volt baj a sorozat történetében - hanem inkább erre a barátomért bosszút állok sztorira, meg az azóta többnyire b-kategóriás filmekben tengõdõ színészekre, mint Robert Davi, vagy sajnos Timothy Dalton (habár a Vaskabátokban nagy volt). A film esetében kivételt képez Benicio DelToro. Viszont tény, hogy egy sima akciófilmet (mit értesz pontosan ezalatt?) azért lealáz. Egyébként George Lazenbyn kívül egyik Bondot alakító színésszel sem volt gondom. Tény, hogy Brosnannél a végére már túlságosan a szépfiús bájaira építettek a készítõk, de (ha a könyveket most nem vesszük figyelembe) remekül vezette át a karaktert a XXI. századba. Molnibalagenak pedig köszönjük az "értelmes" hozzászólást, csak támogatni tudom adam first rád vonatkozó javaslatát. Ja és Wittgennel is csak egyetérteni tudok. Bocs ha hosszú voltam.😊
© adam first2008. 04. 09.. 14:52||#19
Bocsánat nem 26, hanem 46 éve.
© adam first2008. 04. 09.. 14:51||#18
Látom rendesen, megoszlanak a vélemények a Bond filmekrõl, nem is baj.
TomPowell: Connery állt a legmesszebb Bond karakterétõl, legközelebb Craig és Dalton állt, azt a bizonyos mércét csak nekik sikerült elérni, nem a kritikusok szavaiból kell kiindulni, hanem Ian Fleming regényeibõl. A Licence To Kill pedig kurvára nem B kategóriás, egy sima akció filmet alapból lealáz. És a témája, se baromság.
Molnibalage: Valóban szar a JB széria, azért megy a mozikba immáron 26 éve, töretlen sikerrel. Az angoloknak már csak ez maradt, ha valamihez nem értesz, akkor inkább fogd be a szád.
Wittgen: Egyetértek.