SG.hu
Csak Fiat reklám lesz a szökőnapon a Viasaton
Február 29-én a VIASAT3-on - egyedi műsorkínálat mellett - egyetlen hirdető jelenik csak meg; a FIAT, vadonatúj, 500-as modelljével.
Ezen a napon minden reklámblokkban kizárólag FIAT hirdetések lesznek láthatóak, és a kommunikációt FIAT 500-as által szponzorált (a hazai televíziós piacon csak a VIASAT3 portfoliójában megtalálható) csatorna-arculati elemek teszik teljessé. Február 29-én semmilyen más hirdetés vagy szponzoráció nem lesz látható a csatornán. "Az új Fiat 500-as egy eredeti, egyedülálló és különleges színfoltja a hazai autópiacnak. Ehhez a különleges autóhoz a hozzá illő megjelenési formákat kerestük, és a VIASAT3 szökőnapos koncepcióját kellően újszerűnek és eredetinek éreztük. Emellett kiemelnénk, hogy az autó és a csatorna célközönsége is nagyon hasonló, azaz különösen a városi fiatalokat célozzuk meg" - méltatta az együttműködést Balczer Gábor, a FIAT brand managere.
"Úgy gondolom, hogy ez az együttműködés az egyedisége miatt mindkét résztvevőt pozítivan tünteti fel. A VIASAT3 kezdeményezése hatékony és egyedi módon éri el a FIAT számára nagyon fontos városi és magasabb státuszú célcsoportokat. Míg a FIAT 500-as, amely az együttműködés nagy részét érinti, nagyon jól illeszkedik a VIASAT3 imidzséhez és különlegessé teszi mind a nagy nap előbeharangozóit és a szökőnapon - a programok közé illeszkedve - előre fogja lendíteni a műsorstrukturát. Az együttműködés hatékonyságát nem csak a szökőnap és az előbeharangozók nézettsége határozza meg, hiszen a megállapodás része egy teljeskörű kommunikációs csomag, amelyben szerepel nézői játék és internetes megjelenés is. A FIAT számára az is nagyon nagy előnyt jelent majd e napon, hogy egész nap csak FIAT reklámokat fognak sugározni, így bemutatkozik a FIAT Magyarország autó és kishaszongépjármű portfoliójának jelentős része is" - mondta Szalay Angelika, a Denuo-Starcom media directora.
"Egy ennyire átfogó, minden hirdetési lehetőségre kiterjedő együttműködés példa nélküli a hazai kereskedelmi televíziózásban" - mondta Megyeri András, a VIASAT3 értékesítési igazgatója.
Ezen a napon minden reklámblokkban kizárólag FIAT hirdetések lesznek láthatóak, és a kommunikációt FIAT 500-as által szponzorált (a hazai televíziós piacon csak a VIASAT3 portfoliójában megtalálható) csatorna-arculati elemek teszik teljessé. Február 29-én semmilyen más hirdetés vagy szponzoráció nem lesz látható a csatornán. "Az új Fiat 500-as egy eredeti, egyedülálló és különleges színfoltja a hazai autópiacnak. Ehhez a különleges autóhoz a hozzá illő megjelenési formákat kerestük, és a VIASAT3 szökőnapos koncepcióját kellően újszerűnek és eredetinek éreztük. Emellett kiemelnénk, hogy az autó és a csatorna célközönsége is nagyon hasonló, azaz különösen a városi fiatalokat célozzuk meg" - méltatta az együttműködést Balczer Gábor, a FIAT brand managere.
"Úgy gondolom, hogy ez az együttműködés az egyedisége miatt mindkét résztvevőt pozítivan tünteti fel. A VIASAT3 kezdeményezése hatékony és egyedi módon éri el a FIAT számára nagyon fontos városi és magasabb státuszú célcsoportokat. Míg a FIAT 500-as, amely az együttműködés nagy részét érinti, nagyon jól illeszkedik a VIASAT3 imidzséhez és különlegessé teszi mind a nagy nap előbeharangozóit és a szökőnapon - a programok közé illeszkedve - előre fogja lendíteni a műsorstrukturát. Az együttműködés hatékonyságát nem csak a szökőnap és az előbeharangozók nézettsége határozza meg, hiszen a megállapodás része egy teljeskörű kommunikációs csomag, amelyben szerepel nézői játék és internetes megjelenés is. A FIAT számára az is nagyon nagy előnyt jelent majd e napon, hogy egész nap csak FIAT reklámokat fognak sugározni, így bemutatkozik a FIAT Magyarország autó és kishaszongépjármű portfoliójának jelentős része is" - mondta Szalay Angelika, a Denuo-Starcom media directora.
"Egy ennyire átfogó, minden hirdetési lehetőségre kiterjedő együttműködés példa nélküli a hazai kereskedelmi televíziózásban" - mondta Megyeri András, a VIASAT3 értékesítési igazgatója.