Szekeres Viktor
Majd 300 milliós reklámbevétel a Super Bowl után
A Fox csatorna meglehetősen sok pénznek mondhatott búcsút a hollywoodi forgatókönyvírók sztrájkjának köszönhetően, ám az is biztos, hogy nem kell fogukhoz verniük a garast, hiszen egyetlen műsor közben 300 millió dollárt kaszáltak.
Ez a műsor pedig természetesen a Super Bowl, vagyis az amerikai futballbajnokság döntője volt, ahol fél perc reklámért akár hárommillió dollárt is ki kellett pengetniük a hirdetni kívánó cégeknek, arról nem is beszélve, hogy szinte mindegyik reklámozó vadonatúj és ütősnek hitt spotot forgatott a nagy meccsre.
A Super Bowl közvetítése, mely során a New York Giants meglepetésre legyőzte a idei bajnokságban veretlen New England Patriots-ot, több mint 100 millió nézőt vonzott legnézettebb negyedórájában, de ha az átlagnézettséget nézzük, akkor is 97 milliós nézőszámot regisztrálhatott az AC Nielsen.
Ez a műsor pedig természetesen a Super Bowl, vagyis az amerikai futballbajnokság döntője volt, ahol fél perc reklámért akár hárommillió dollárt is ki kellett pengetniük a hirdetni kívánó cégeknek, arról nem is beszélve, hogy szinte mindegyik reklámozó vadonatúj és ütősnek hitt spotot forgatott a nagy meccsre.