Szekeres Viktor

Majd 300 milliós reklámbevétel a Super Bowl után

A Fox csatorna meglehetősen sok pénznek mondhatott búcsút a hollywoodi forgatókönyvírók sztrájkjának köszönhetően, ám az is biztos, hogy nem kell fogukhoz verniük a garast, hiszen egyetlen műsor közben 300 millió dollárt kaszáltak.

Ez a műsor pedig természetesen a Super Bowl, vagyis az amerikai futballbajnokság döntője volt, ahol fél perc reklámért akár hárommillió dollárt is ki kellett pengetniük a hirdetni kívánó cégeknek, arról nem is beszélve, hogy szinte mindegyik reklámozó vadonatúj és ütősnek hitt spotot forgatott a nagy meccsre.

A Super Bowl közvetítése, mely során a New York Giants meglepetésre legyőzte a idei bajnokságban veretlen New England Patriots-ot, több mint 100 millió nézőt vonzott legnézettebb negyedórájában, de ha az átlagnézettséget nézzük, akkor is 97 milliós nézőszámot regisztrálhatott az AC Nielsen.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • t0ma #3
    ha` mertnem nezted a kintit?
  • Su0my #2
    97 millió konstans néző nem szar.. főleg, hogy ez csak az USA-ban volt.

    a meccs meg jó volt!:) kár, hogy a reklámok nem uazok voltak itthon is, mint kint-tanulhatnának az ottani reklámszakemberektől az itthoniak...
  • akyyy #1
    chillei nézettség kéne