Szekeres Viktor
Igazgató távozik a Viasat 3-tól
A Viasat 3 sokkal kisebb lefedettsége ellenére is egyre inkább stabilizálja a két nagy mögötti harmadik helyét és ha csak a csatornát fogó háztartásokat nézzük, bizony nem egyszer a TV2-t is sikerült legyőznie egy-egy műsorával.
A sikerhez pedig minden bizonnyal jó marketing is szüksége - nos, a Viasat 3-tól e tényező atyja, maga a marketing igazgató távozik, vagyis Papp Gábor. Papp két és fél évig töltötte be a pozíciót; a nevéhez fűződnek olyan fontos újítások, mint az on-air promóciók és azok kapacitásának rendszerezett, céltudatos kezelésének bevezetése, a VIASAT3 brand fejlesztésével kapcsolatos tervek kidolgozása.
Hozzá kötődik továbbá nagyon sok újszerű, kreatív kommunikációs eszköz és ötlet használata, valamint a BTL kommunikáció fejlesztése. A szakember márciusig látja el feladatait a csatornánál, utódjának kiválasztása folyamatban van.
A sikerhez pedig minden bizonnyal jó marketing is szüksége - nos, a Viasat 3-tól e tényező atyja, maga a marketing igazgató távozik, vagyis Papp Gábor. Papp két és fél évig töltötte be a pozíciót; a nevéhez fűződnek olyan fontos újítások, mint az on-air promóciók és azok kapacitásának rendszerezett, céltudatos kezelésének bevezetése, a VIASAT3 brand fejlesztésével kapcsolatos tervek kidolgozása.
Hozzá kötődik továbbá nagyon sok újszerű, kreatív kommunikációs eszköz és ötlet használata, valamint a BTL kommunikáció fejlesztése. A szakember márciusig látja el feladatait a csatornánál, utódjának kiválasztása folyamatban van.