Szekeres Viktor
Az első Toy Story 5-plakát
Elkezdődött a Toy Story új részének reklámozása.
A Disney már jó ideje bejelentette a Toy Story - Játékháború ötödik részét. amit egy igazi Pixar-nagyágyú, Andrew Stanton rendez, és megérkezett hozzá az első képes promóanyag, ami alapján megállapíthatjuk, hogy kedvenc játékaink egy napot sem öregedtek.
Az, hogy ötödik részt kap a franchise, nem csoda, ha a bevételeket nézzük. Az 1995-ös első film Amerikában 223 millió dollárt hozott, míg a világ többi részén 171 milliót, ami elég komoly sikernek számított majdnem 30 éve. A sorozat 1999-ben folytatódott, a siker pedig még nagyobb volt, globálisan 100 millióval több (Észak-Amerika: 246 millió, nemzetközi: 252 millió), A harmadik rész csak 2010-ben érkezett, de a nézők száma az évek során csak nőtt, és ez vált a legsikeresebb epizóddá, globálisan már az egymilliárdos bevételt is átlépte 415 milliós amerikai és 652 milliós nemzetközi bevétellel. Míg 2019-ben a negyedik rész esetében (az utóbbi két film már 200 millió dollárból készült) Amerikában kis mértékben nőtt az érdeklődés (434 millió dollár), nemzetközileg azonban csökkent (640 millió), de egy hajszállal még így is jobban teljesített globálisan, mint a harmadik film.
A Disney már jó ideje bejelentette a Toy Story - Játékháború ötödik részét. amit egy igazi Pixar-nagyágyú, Andrew Stanton rendez, és megérkezett hozzá az első képes promóanyag, ami alapján megállapíthatjuk, hogy kedvenc játékaink egy napot sem öregedtek.
Az, hogy ötödik részt kap a franchise, nem csoda, ha a bevételeket nézzük. Az 1995-ös első film Amerikában 223 millió dollárt hozott, míg a világ többi részén 171 milliót, ami elég komoly sikernek számított majdnem 30 éve. A sorozat 1999-ben folytatódott, a siker pedig még nagyobb volt, globálisan 100 millióval több (Észak-Amerika: 246 millió, nemzetközi: 252 millió), A harmadik rész csak 2010-ben érkezett, de a nézők száma az évek során csak nőtt, és ez vált a legsikeresebb epizóddá, globálisan már az egymilliárdos bevételt is átlépte 415 milliós amerikai és 652 milliós nemzetközi bevétellel. Míg 2019-ben a negyedik rész esetében (az utóbbi két film már 200 millió dollárból készült) Amerikában kis mértékben nőtt az érdeklődés (434 millió dollár), nemzetközileg azonban csökkent (640 millió), de egy hajszállal még így is jobban teljesített globálisan, mint a harmadik film.