Szekeres Viktor
Egy új filmre itthon több, mint százezren váltottak mozijegyet hétvégén
A Disney agyonverte hétvégén Tom Cruise 400 milliós filmjét.
Ahogy Amerikában, úgy itthon is megőrült a közönség a Disney legújabb élőszereplős animációs film adaptációjáért, a Lilo és Stitch - A csillagkutya vetítéseire egyetlen hétvége alatt több, mint 100 ezer jegyet adtak el a magyar mozikban, így a film simán szerezte meg a hétvége legnézettebbje címet. A Filmforgalmazók Egyesülete becsült adatai alapján a filmet 101 490-en nézték meg csütörtök és vasárnap között.
A film Amerikában is igen nagyot szakított, a négy napos hosszú hétvégén 183 millió dolláros bevétel folyt be a mozik kasszáiba, nemzetközileg pedig mindezt további 158,7 millió dollárral fejelték meg a mozizók.
Ahogy Amerikában, úgy itthon is megőrült a közönség a Disney legújabb élőszereplős animációs film adaptációjáért, a Lilo és Stitch - A csillagkutya vetítéseire egyetlen hétvége alatt több, mint 100 ezer jegyet adtak el a magyar mozikban, így a film simán szerezte meg a hétvége legnézettebbje címet. A Filmforgalmazók Egyesülete becsült adatai alapján a filmet 101 490-en nézték meg csütörtök és vasárnap között.
A film Amerikában is igen nagyot szakított, a négy napos hosszú hétvégén 183 millió dolláros bevétel folyt be a mozik kasszáiba, nemzetközileg pedig mindezt további 158,7 millió dollárral fejelték meg a mozizók.