Így zuhan szabadesésben Tom Cruise az MI8 forgatásán

Tom Cruise továbbra is "így készült" videókkal kampányol.

Tom Cruise az előző Mission: Impossible-epizód hatalmas bukása után pontosan tudja, hogy a film nem érdekel olyan sok embert (illetve nem az fogja érdekelni a nézőket), így megpróbálja kiemelni a kampányban azt, hogy mennyi kunsztot végzett el azért, hogy minél több pénzt kereshessen ő és a stúdió. Ezúttal a repülőből való kiugrása kapott külön videót, amit... így lehet, hogy most már meg sem kell néznünk a moziban? Persze, ha valakit a nagy vásznon érdekli mindezt, akkor fizethet érte.


A Mission: Impossible A Végső Leszámolás (Mission Impossible – The Final Reckoning) május 22-én kerül a hazai mozikban, Amerikában pedig egy nappal később lehet látni, és a cím ellenére természetesen nincs szó arról, hogy ez lenne az utolsó rész.


Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • TheLastJedi #2
    Tekintve, hogy az én memóriám kb. olyan, mint egy aranyhalé, nem nagyon tud érdekelni, hogy milyen promóciós anyagok jönnek ki, mert általában több év is eltelik premiertől mire megnézek egy filmet. Szóval, konkrétan leszarom.
  • Jawarider #1
    Kinek mi a véleménye arról, hogy jó-e ha ennyi hogyan készült videó érkezik bármi film előtt?