Szekeres Viktor
Tom Cruise új filmjének előzetese majdnem 10 millió dollárba került

Drága promóciót kapott az új Mission: Impossible.
Amerikában magyar idő szerint vasárnap éjfél után fél órával vette kezdetét az amerikai focis nagydöntő, a Super Bowl közvetítése, amin a Philadelphia Eagles csapott össze a tavalyi bajnok és esélyesebbnek tartott Kansas City Chiefs ellen - és gyalulta le őket. Ahogy az lenni szokott, a meccs alatt hatalmas összegekért lehet reklámot vásárolni, idén a FOX csatorna több, mint 7,5 millió dollárért adta a műsoridő 30 másodpercét (a 100 millió szempár mégiscsak 100 millió szempár), így a legtöbb cég igazán igyekezett kitenni magáért - az utolsó pár szpot már 8 millió dollárt meghaladó áron kelt el. Legkönnyebb dolga persze a filmek és tévésorozatok gyártóinak volt, hiszen általában nem külön forgattak le egy-egy költséges szpotot, hanem a meglévő anyagokból vágtak össze. A Mission: Impossible 8 révén az új Tom Cruise-film is kapott némi hírverést.
Mint ismert, már egy ideje kiderült, hogy a következő Mission: Impossible-film nem elég, hogy 2024 helyett 2025-ben kerül csak mozikba, de még címet is fog változtatni. Miután az első rész Mission: Impossible Leszámolás Első Rész (Mission: Impossible — Dead Reckoning Part One) címmel került bemutatásra, a folytatás címe Mission: Impossible Leszámolás Második Rész (Mission: Impossible — Dead Reckoning Part Two) lett volna, de kiderült, hogy nem kapja meg a már leforgatott alkotás a hetedik epizódra utaló címét, hogy a nézőket ne riasszák el tőle. És ennek megfelelően a Mission: Impossible Dead Reckoning címmel került fel a Paramount+ platformra Amerikában.
Amerikában magyar idő szerint vasárnap éjfél után fél órával vette kezdetét az amerikai focis nagydöntő, a Super Bowl közvetítése, amin a Philadelphia Eagles csapott össze a tavalyi bajnok és esélyesebbnek tartott Kansas City Chiefs ellen - és gyalulta le őket. Ahogy az lenni szokott, a meccs alatt hatalmas összegekért lehet reklámot vásárolni, idén a FOX csatorna több, mint 7,5 millió dollárért adta a műsoridő 30 másodpercét (a 100 millió szempár mégiscsak 100 millió szempár), így a legtöbb cég igazán igyekezett kitenni magáért - az utolsó pár szpot már 8 millió dollárt meghaladó áron kelt el. Legkönnyebb dolga persze a filmek és tévésorozatok gyártóinak volt, hiszen általában nem külön forgattak le egy-egy költséges szpotot, hanem a meglévő anyagokból vágtak össze. A Mission: Impossible 8 révén az új Tom Cruise-film is kapott némi hírverést.
Mint ismert, már egy ideje kiderült, hogy a következő Mission: Impossible-film nem elég, hogy 2024 helyett 2025-ben kerül csak mozikba, de még címet is fog változtatni. Miután az első rész Mission: Impossible Leszámolás Első Rész (Mission: Impossible — Dead Reckoning Part One) címmel került bemutatásra, a folytatás címe Mission: Impossible Leszámolás Második Rész (Mission: Impossible — Dead Reckoning Part Two) lett volna, de kiderült, hogy nem kapja meg a már leforgatott alkotás a hetedik epizódra utaló címét, hogy a nézőket ne riasszák el tőle. És ennek megfelelően a Mission: Impossible Dead Reckoning címmel került fel a Paramount+ platformra Amerikában.