Kiszivároghatott a Squid Game 3 premierdátuma
Nem csak azt tudni, hogy nyári premier lesz az SG3.
A minap mi is megírtuk, hogy alig került bemutatásra a Squid Game második szezonja, a Netflix már hatalmas plakáton nyomja az új évadot, mely várhatóan júniusban kerülhet bemutatásra. Most azonban a Netflix Korea egy azóta már törölt promóciós videója alapján a bemutató dátumáról már azt is tudjuk, hogy 27-én lesz.
Mint ahogy azt megírtuk, a közzétett hivatalos adatokból kiderül, hogy a Squid Game 2. évada 68 millió megtekintést produkálva minden idők legerősebb nyitányát produkálta a Netflixen sorozatokat és filmeket tekintve, ezzel a Wednesday 50 milliós kezdését szorította le az élről. A sorozatnak a következő nagy feladat a saját első szezonja által tartott heti nézési rekord megdöntése lesz, amire azonban természetesen kicsi az esély. A 68 milliós szám az összes nézési idő és a sorozat második szezonos játékidejének hányada, vagyis egy kreált szám, ami azt jelenti, hogy ennél jóval több előfizetésről kezdték el nézni az új szezont.
A minap mi is megírtuk, hogy alig került bemutatásra a Squid Game második szezonja, a Netflix már hatalmas plakáton nyomja az új évadot, mely várhatóan júniusban kerülhet bemutatásra. Most azonban a Netflix Korea egy azóta már törölt promóciós videója alapján a bemutató dátumáról már azt is tudjuk, hogy 27-én lesz.
Netflix accidentally reveals that the final season of ‘SQUID GAME’ releases on June 27. pic.twitter.com/3gswYQpoqf
— The Hollywood Handle (@HollywoodHandle) January 1, 2025
Mint ahogy azt megírtuk, a közzétett hivatalos adatokból kiderül, hogy a Squid Game 2. évada 68 millió megtekintést produkálva minden idők legerősebb nyitányát produkálta a Netflixen sorozatokat és filmeket tekintve, ezzel a Wednesday 50 milliós kezdését szorította le az élről. A sorozatnak a következő nagy feladat a saját első szezonja által tartott heti nézési rekord megdöntése lesz, amire azonban természetesen kicsi az esély. A 68 milliós szám az összes nézési idő és a sorozat második szezonos játékidejének hányada, vagyis egy kreált szám, ami azt jelenti, hogy ennél jóval több előfizetésről kezdték el nézni az új szezont.