A Squid Game 3 ijesztő plakátot kapott
Már a harmadik SG-szezont nyomják.
Alig került bemutatásra a Squid Game második szezonja, a Netflix már hatalmas plakáton nyomja az új évadot, mely várhatóan júniusban kerülhet bemutatásra. Ráadásul a plakáton egy olyan "karakter" szerepel, aki csak a mostani szezon legvégén mutatkozik be.
Mint ahogy azt megírtuk, a közzétett hivatalos adatokból kiderül, hogy a Squid Game 2. évada 68 millió megtekintést produkálva minden idők legerősebb nyitányát produkálta a Netflixen sorozatokat és filmeket tekintve, ezzel a Wednesday 50 milliós kezdését szorította le az élről. A sorozatnak a következő nagy feladat a saját első szezonja által tartott heti nézési rekord megdöntése lesz, amire azonban természetesen kicsi az esély. A 68 milliós szám az összes nézési idő és a sorozat második szezonos játékidejének hányada, vagyis egy kreált szám, ami azt jelenti, hogy ennél jóval több előfizetésről kezdték el nézni az új szezont.
Alig került bemutatásra a Squid Game második szezonja, a Netflix már hatalmas plakáton nyomja az új évadot, mely várhatóan júniusban kerülhet bemutatásra. Ráadásul a plakáton egy olyan "karakter" szerepel, aki csak a mostani szezon legvégén mutatkozik be.
Mint ahogy azt megírtuk, a közzétett hivatalos adatokból kiderül, hogy a Squid Game 2. évada 68 millió megtekintést produkálva minden idők legerősebb nyitányát produkálta a Netflixen sorozatokat és filmeket tekintve, ezzel a Wednesday 50 milliós kezdését szorította le az élről. A sorozatnak a következő nagy feladat a saját első szezonja által tartott heti nézési rekord megdöntése lesz, amire azonban természetesen kicsi az esély. A 68 milliós szám az összes nézési idő és a sorozat második szezonos játékidejének hányada, vagyis egy kreált szám, ami azt jelenti, hogy ennél jóval több előfizetésről kezdték el nézni az új szezont.