Több, mint 100 millióan vágtak bele a Squid Game 2-be
Nézettségi rekordot döntött az új Squid Game.
Amióta a Netflix országra lebontva közzéteszi a napi nézettségi listáit, azóta követhetjük, hogy itthon miképp alakul az érdeklődés bizonyos filmek és szériák iránt. És bár nagyjából az derülhet ki a közölt adatokból, hogy a hazai ízlés a nemzetközit követi, érdekes látni olykor, hogy a magyar nézők ízlése milyen alkotások esetében tér el a fővonalastól.
A tegnap közzétett hivatalos adatokból kiderül, hogy a Squid Game 2. évada 68 millió megtekintést produkálva minden idők legerősebb nyitányát produkálta a Netflixen sorozatokat és filmeket tekintve, ezzel a Wednesday 50 milliós kezdését szorította le az élről. A sorozatnak a következő nagy feladat a saját első szezonja által tartott heti nézési rekord megdöntése lesz, amire azonban természetesen kicsi az esély. A 68 milliós szám az összes nézési idő és a sorozat második szezonos játékidejének hányada, vagyis egy kreált szám, ami azt jelenti, hogy ennél jóval több előfizetésről kezdték el nézni az új szezont (hiszen nem nézte mindenki végig), mint ahogy az is magától értetődik, hogy egy előfizetésről több mint egy ember nézte a sorozatot, vagyis a nézettség jóval 100 millió fölött lehet.
Amióta a Netflix országra lebontva közzéteszi a napi nézettségi listáit, azóta követhetjük, hogy itthon miképp alakul az érdeklődés bizonyos filmek és szériák iránt. És bár nagyjából az derülhet ki a közölt adatokból, hogy a hazai ízlés a nemzetközit követi, érdekes látni olykor, hogy a magyar nézők ízlése milyen alkotások esetében tér el a fővonalastól.
A tegnap közzétett hivatalos adatokból kiderül, hogy a Squid Game 2. évada 68 millió megtekintést produkálva minden idők legerősebb nyitányát produkálta a Netflixen sorozatokat és filmeket tekintve, ezzel a Wednesday 50 milliós kezdését szorította le az élről. A sorozatnak a következő nagy feladat a saját első szezonja által tartott heti nézési rekord megdöntése lesz, amire azonban természetesen kicsi az esély. A 68 milliós szám az összes nézési idő és a sorozat második szezonos játékidejének hányada, vagyis egy kreált szám, ami azt jelenti, hogy ennél jóval több előfizetésről kezdték el nézni az új szezont (hiszen nem nézte mindenki végig), mint ahogy az is magától értetődik, hogy egy előfizetésről több mint egy ember nézte a sorozatot, vagyis a nézettség jóval 100 millió fölött lehet.