Szekeres Viktor
A Squid Game 2 új előzetese is megérkezett
Folytatódott az új Squid Game-szezon reklámozása.
A Netflix az első pár alkalom sikere után idén is megrendezte a Geeked Week elnevezésű online rendezvényét, ami korábban afféle rajongói dzsembori volt, mely keretében a film- és sorozatnézők (virtuálisan) találkozhattak kedvenceik készítőivel és szereplőivel, azonban mostanság ez már nem annyira jelenti azt, hogy különféle beszélgetéseket lehet látni, hanem inkább az exkluzív bejelentésekre koncentrál a platform, premierdátumokra, szereposztási hírekre, esetleg megújításokra. És persze az esemény nagyon jó reklámozási lehetőséget is jelent, nem véletlen, hogy a Netflix rengeteg új előzetest is időzített az eseményre. A Squid Game folytatása is kapott egy új videót a platformtól.
A Squid Game sikere itthon is döbbenetesen nagy volt, jellemző, hogy eleinte nem sokakat érdekelt a sorozat, az első napokban tényleg csak a hithű nézők indították el, de a bemutatót követően rengeteg ember elkezdte, mert akkora hatással volt rájuk a hype, mely jó ideig nem is csillapodott, hiszen nagyon sokan nem akartak kimaradni ebből a közösségi élményből. Ezek után tippelni is nehéz, hogy mit fog produkálni a második évad, hogy vajon még erre is tud építkezni, vagy közel sem lesz akkora az érdeklődés, mint legutóbb.
A Netflix az első pár alkalom sikere után idén is megrendezte a Geeked Week elnevezésű online rendezvényét, ami korábban afféle rajongói dzsembori volt, mely keretében a film- és sorozatnézők (virtuálisan) találkozhattak kedvenceik készítőivel és szereplőivel, azonban mostanság ez már nem annyira jelenti azt, hogy különféle beszélgetéseket lehet látni, hanem inkább az exkluzív bejelentésekre koncentrál a platform, premierdátumokra, szereposztási hírekre, esetleg megújításokra. És persze az esemény nagyon jó reklámozási lehetőséget is jelent, nem véletlen, hogy a Netflix rengeteg új előzetest is időzített az eseményre. A Squid Game folytatása is kapott egy új videót a platformtól.
A Squid Game sikere itthon is döbbenetesen nagy volt, jellemző, hogy eleinte nem sokakat érdekelt a sorozat, az első napokban tényleg csak a hithű nézők indították el, de a bemutatót követően rengeteg ember elkezdte, mert akkora hatással volt rájuk a hype, mely jó ideig nem is csillapodott, hiszen nagyon sokan nem akartak kimaradni ebből a közösségi élményből. Ezek után tippelni is nehéz, hogy mit fog produkálni a második évad, hogy vajon még erre is tud építkezni, vagy közel sem lesz akkora az érdeklődés, mint legutóbb.